• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Jaså, du är samhällsvetare också, jag har en fil.kand. i statsvetenskap.

• nu är jag fruL

hej hopp
    jag är mätt men sugen på något gott....
    hum vad gör man då?
    jag befinner mig ju ute i buschen utan kiosk...
    vad göra?

alla dessa PROBLEM!!!!

zozo: aha DOM turturduvorna! Nu är puckot med

jag vill ha vin NU!!!!
    TÖRSTIG!!!

• Zozo

Eller tugga pa kada? (Det pastar mamma att de gjorde när hon var iten i Finland.. men sa slickade de pa lyktstolpar ocksa.. Mitt i vintern.. och fastnad med tungan.. Faan, inte konstigt att man e som man e!)

• viktualia

Frullan.. jaaa du har långt till närmsta kiosk... stackars dig... kanske ett bantningstips egentligen.. att jobba långt från kiosker och liknande... själv har jag tre trappor ner till en välsorterad kiosk.. farligt...

Telemarkgrrl - jag har en fil mag i kulturgeografi

• Zozo

Tss.. jag är faktiskt ocksa Statsvetare i botten. fast hoppade över till kommunikation sedan

• Telemarkgrrl

Ingen kiosk?! Men .. men .. är det verkligen lagligt?!

• viktualia

Telemarkgrrl - Frullan råkar vara konsult på ett företag i min lilla minihemstad... och dessutom ute på ett område långt från centrum... och jooo det borde vara olagligt att låta folk jobba där!

men FRULLAN!!! jag kom på en sak! Det finns ett fik granne med herrgården, det kanske är öppet?!?

• nu är jag fruL

neh det kan bara inte vara lagligt!!!!
    jag börjar få abstinens och skakar snart.
    och jag behöver inte banta så det är bara elände!!!!

• Telemarkgrrl

Bra som bantning kanske men idag är det ju fredag! Och solen skiner. Ska man inte få ta sig en liten, liten chokladbit då eller?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......