• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

oms: Jag menade inte att det alltid är snyggt att vara lång och att det är lika med fult att vara kort. ABSOLUT INTE!!!! jag skämtade mest för att jag själv tillhör kategorin långa tjejer.
    och jag tycker att det är snyggt OM man trivs med sin längd. men detta tycker jag gäller både långa och korta tjejer. jag tycker det är super snyggt att vara lång om man bär upp sin längd och inte försöker gömma den. tyvvär går ju många långa tjejer omkring och försöker krympa ihop vilket gör att de inte ser bekväma ut och alltså inte heller snygga.
    korta tjejer kan också se konstiga ut om de med ALLA möjliga medel försöker dölja sin korthet och se längre ut. Trivs de där emot med hur de är... ja då är vi där igen. Mår man bra och är okej emd sin längd så ser det ofta okej ut.

Hoppsan det blev en liten uppsats men jag ville bara förklara att jag inte är någon "alla ska vara långa" rabiat tant
    nej fram för mångfald!
    det behövs alla sorter : korta, långa, smala, mulliga, tysta, höljudda, häxor, flodhästar, bordsbensgnagare, norrlänningar, stockholmare osv

puss

• viktualia

fniss!

Framförallt behövs det "bordsbensgnagare"... själv är jag "tangentbordsutslitare" känns det som.. urk och burk!

trevligt med lite fånpladder här... jag har så TRIST och måste jobba så länge till.. hm.....

fick dock ett trevligt telefonsamtal från en kompis nyss - mysigt! och chattade med hon som (tillsammans med kompisar) ska servera på vårt bröllop - så mina mikropauser har nog passerat redan... isch..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

jag är PÅ om engagerad IRL-träff! Jag har ju träffat två av er och tycker att det har varit överlattjo!

• viktualia

godmorgon kram! snart dags att cykla till vårdc.. jag vill ju inte ha barn nu.... dags för nya p-piller... kram kram

• nu är jag fruL

hej hopp i lingonskogen!
    hur har ni denna strålande igenmulnande dag då man absolut INTE kommer att få se minsta solstråle?

själv är jag i urskogen

Jag är helt klart på med en träff. Men hmm vad ska vi göra med den bordsbensgnagande baguett kvinnan och den där dåren uppe i norr som anser att det är under hennes värdighet att åka till fjollträsk
    Att vickan flänger som en skottspole är ju bekant...
    Men hur ska vi fixa de 2 lite mer långväga tanterna

ni hör att jag som den urbota egoistiska stockholmare jag är helt enkelt antog att vi skulle ses i stockholm
    vaddå är inte det världens mitt

Nej men det känns som om det blir typ mitt emellan allas orter. fast jag är ju å andra sidan inte främamnde för att flytta på mig. Ni kan ju komma hit till urskogen 2 av oss är ju redan här...

Annars då?
    Jessie hur mår du idag då?
    zozo piggar?
    oms: hoppas att det blir av med lägenhetsbytena!

• nu är jag fruL

ha ha
    jag skulle fråga zozo om hon var piggarE
    men det blev piggar
    eftersom hon är häxa så kanske den frågan också är befogad. det kanske har bröjat växa ut piggar på henne. hur ska JAG veta?
    Jag vet bara hur svenska häxor funkar, inte de där som emigrerat till grodlårslandet...

• Zozo

Japp, Zozo har piggar! Fler och fler! Och vassa är de ocksa!! (Skulle kanske ga och epilera mig.. njae, fram för det naturliga!)

Na, jag snörflar mindre och mindre och blir liiite folkvänligare för var dag som gar.

Tss, ja som den baguettkvinna man är far jag väl finna mig i att ni träffas utan mig, eftersom ni är för fega för att ta helikoptern! Ni far väl träffas pa nat Internethak med sprit och 100 tesorter sa att jag kan skala med er via webcam eller nat.. sniff.. Här försmäktar man pa öde ö.. (Fast jag ska dricka champagne i helgen, sa nu mar jag genast bättre!)

Förresten, lite skvaller! Ni minns att jag berättade att min makes bäste vän blev tillsammans med min ex-kollega pa vart första bröllop i juli?? Och bjöd med henne pa bröllopet i aug? De flyttar ihop i helgen! Wow! Jag tror att jag ska bli äktenskapsförmedlare! (Njae, kanske inte.. eftersom jag var övertygad om att de inte passade ihop innan de träffades...)

Och för övrigt anser jag att man bör ge mer sprit till folket!

• nu är jag fruL

man ska ALLTID ge mer sprit till folket. det är så trist att du bor så långt borta du verkar vara en mycket klok och trevlig häxa
    fast det är vel bra för till barskåp att du inte bor i närheten av mig

hoppsan, flytta ihop, där går det undan vill jag säga
    fast vad skönt att det håller nu när hon var med på ert bröllop och allt...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......