oms: Jag menade inte att det alltid är snyggt att vara lång och att det är lika med fult att vara kort. ABSOLUT INTE!!!! jag skämtade mest för att jag själv tillhör kategorin långa tjejer.
och jag tycker att det är snyggt OM man trivs med sin längd. men detta tycker jag gäller både långa och korta tjejer. jag tycker det är super snyggt att vara lång om man bär upp sin längd och inte försöker gömma den. tyvvär går ju många långa tjejer omkring och försöker krympa ihop vilket gör att de inte ser bekväma ut och alltså inte heller snygga.
korta tjejer kan också se konstiga ut om de med ALLA möjliga medel försöker dölja sin korthet och se längre ut. Trivs de där emot med hur de är... ja då är vi där igen. Mår man bra och är okej emd sin längd så ser det ofta okej ut.
Hoppsan det blev en liten uppsats men jag ville bara förklara att jag inte är någon "alla ska vara långa" rabiat tant
nej fram för mångfald!
det behövs alla sorter : korta, långa, smala, mulliga, tysta, höljudda, häxor, flodhästar, bordsbensgnagare, norrlänningar, stockholmare osv
puss