• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

by the way vickan. Listor är SKITKUL!! jag gillar också listor särskilt över onödiga saker som man egentligen inte alls behöver lista!

• Meddelande borttaget
  • Bröllopstokiig

Absolut!

Nu har jag varit till Kiropraktorn, Oj vad mycket bättre jag blev i ryggen - men smärtan i sidan består tyvärr

• Jessie76

OJ nu svarade jag på ett inlägg från jättelängesen då jag och Vickan var ensamma här på tråden

Jag gillar inte listor! Jag hatar listor! Så var det med det

Nenne, jag körde nog mer på din linje och så för en gångs skull vågade jag släppa på kontrollen och ge uppgifter åt min älskade Toastmaster och tärnor. Detta rekommenderas, be om hjälp så blir det roligare

• Jessie76

Jag gillar inte heller stora textblock Nenne, fixa det framöver tack!

• viktualia

fruLlan.. egentligen finns det S K I Tmycket att göra här också... så jag dör inte om du inte hinner ses.. hade varit skoj men sånt är livet ibland...
    sent käk kanske funkar bätte?!? jag lär inte komma till XXX förrän tidigast 18.30 på torsdag.. hm...

Men Jessiegumman.. ring sjukvårdsupplysningen och diskutera det onda med dem! Inte bra att gå omkring och ha ont! *kram igen*

• viktualia

Listor - i oktoberbrudtråden har jag alltså lagt ut mina komihåglistor av olika slag - lagom anomyma sådana - efter uppmaning från galningar som tror att jag har koll... och det kanske jag har...

Å andra sidan har jag fått STILIGT layoutade sångblad från snälla nenne!! tick och tack!

• Zozo

Hej.. jag har inte dött... bara nästan.. Känner mig halvdöd i alla fall... Snyyyyt! Host! Karkel! Förbenade förkylning! Och dryg e den med!

• nu är jag fruL

zozo: hejsan på dig!'
    ha jag visste vel att du kommit fram från skrivbordet. jag sg nämligen att du var och härjade runt i en annan tråd. Vad MENAR du med det!!!!! besöker du en annan tråd INNAN du kommer hit
    usch fy på dig!
    det kallar jag otrohet

hur har du det?
    livet i vinets förlovade land?
    mmmm vin mmmmm gott!

• Zozo

Just nu är det väldigt bra för jag är krasslig och känner varken för vin, sprit eller cigaretter..

Huu! Var just inne pa en trad och fick halla mig för att inte skrika pa en dam som var sa himla dum och elak... Pisspotta! Men jag var duktig och gick därifran!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......