• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

och flodhästar
    fransmänsälksnadechampisdrickandezozotanter

• viktualia

hääääär är jag... hårt arbetande...

saknar knaspladder...

hm.. måste ställa nån knäpp fråga som ni måste svara på... hm... JAAA:

Vad hade ni i eventuell handväska på bröllopsdagen?!?

• nu är jag fruL

ahmenåhhhhhhhhhhhhhh seriöst prat
    det är jag för trött för

näe men jag hade ingen speciell.

bla bla bla

• viktualia

ojdå....jaha... då byter jag idé:

Jag ska till min kompis över helgen. Vad borde jag köpa med mig? (hon avskyr presenter men blir egentligen glad... bor i en etta i centrala Gbg - hon och hunden)

• nu är jag fruL

vickan: Köp med dig ett par flaskor skumpa och massa småplocksmat och se till att ni får en härlig tjejsnackar kväll där ni bara pimplar vin och tuggar i er onyttiga snacks!

• nu är jag fruL

jag skojade mest!
    klart att du ska ställa även seriösa frågor
    jag ska inte vara så aggro!
    puss

• viktualia

ingen fara... jag bara sitter här på jobbet och yrar lite... har kommit av mig och vet inte riktigt vilken tråd (arbetsuppgift alltså.. inte BT-tråd) jag ska ta tag i..... snurr snurr snurr

hur mår FruLlan då? bor du på samma hotelltjosan som sist?

• nu är jag fruL

det är helt okej med mig. trött som en kamel bara oich såg precis på klockan att jag ska jobba 5 timmar till!!!!
    Inte kul.

japp jag bor på samma hotell som förra veckan. Jag tror dock att jag ska ta och på hotellet vid torget nästa vecka. jag trivs himla bra där jag är. det är mysigt och hemtrevligt. MEN det ligger ju lite off och det är inte direkt gångavstånd till att gå och käka osv.
    Men vi får se.
    jag tror i allafall att jag kommer att göra det
    läget själv då?

• viktualia

jaaaa och så får jag veta vad du tycker om hotellet vid torget också!! heja FruLlan.. snacka om marknadsundersökning!!! *fnissar*

jag är också trött.. eller hm.. oinspirerad är nog snarare ordet. har bara tråkuppgifter på jobbet eller enorma saker som att förbereda Norgeresan....

dags för luftpaus med jobbets storrökare... jag på behörigt avstånd!!!

• nu är jag fruL

morrn morrn på er brudisar
    Hur hänger det

Jag är såå trött, har redan jobbat en 45 timmar den här veckan och mer blir det
    men men sånt är livet. idag får jag åka hem till mina super rara föräldrar och bli ompysslad. När det gäller min mamma så blir det super god mat och väldigt mycket vin. mycket bra tant!
    Undrar om hon kan ha något med att göra att jag ärvt en talang att älska vin och kunna dricka hur mycket som helst

Så är det.
    Hur mår ni idag då?

Hoppåas att ni kan bli lite mer aktiva idag då. jag tycker att det varit dålig fart på er de sista dagarna
    vad har hänt

har ni tappat stinget?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......