• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

tack för tipset! ska minnas det när jag glider förbi systemet sen...

nu har min dumma mage kajkat ihop igen... hm.. kanske borde testa frullans diet utan gluten och laktos ett tag... men FY vad trist.. *surar*

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

viktualia :Om du vill ha god cava till hygglig prisklass så prova
    Codorníu Reserva Raventós 97:-

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Snart så.... tackar för tipset från dig också!!!

magen är dum. jag är för mätt. äter för mycket godis. behöver banta.

tur att solen skiner och jag ska åka till min polare. synd att min m2b inte hittat på något annat än att sitta hemma i helgen.

• Telemarkgrrl

Oms - He he he, jag är en sån häxa själv så jag är inte så lättskrämd.

• nu är jag fruL

TACK
    det är tanken som räknas!

jag vill också ha champagne!

• viktualia

mer gnöl:
    ibland är sökning som att söka en nål i en höstack... och jag går bet på det jag håller på med just nu *arg*
    är på jakt efter en by i Norrland nånstans som har ett unikt självstyrelseorgan... urk och burk.. omöjligt att hitta...

tur att ni finns och att man får pladdra lagom oseriöst här!

• Telemarkgrrl

Åh vad det är trevligt med en tråd där man kan få klaga och vara sur också. Men nån bara måste berätta hur man får till dom där arga röda gubbarna, jag vill också kunna göra såna!

Just nu är jag supersur på en kollega som sitter och stampar takten i golvet (jag sitter i öppet landskap). Jag tror inte ens att han lyssnar på musik!

viktualia - vet du att det ska finnas en sån by eller hoppas du bara?

• viktualia

Telemarkgrrl - precis ovanför rutan där man skriver finns det en länk där det står: Smiley i texten, se här?. Klicka på den så hittar du alla gubbarna.

jag vet att det finns en sån by... men efter att ha letat i typ en halvtimme har jag just gett upp och övergått till annat....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......