• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

sant!

jag är SÅÅÅÅ uttråkad.. har en jättetrist arbetsuppgift.. jag som i vanliga fall gillar att leka detektiv på nätet känner mig just nu mest matt och uttråkad.. blurk... vet inte om det är nån mening i att jobba länge eller inte... velpotta..... bläääää... får nog lyfta på rumpan en stund... hm...

• Telemarkgrrl

Jag gillar också att leka detektiv på nätet. Tänk om man kunde ha ett jobb som bara gick ut på att göra en massa research. Jag skulle till exempel kunna leta upp fina hotell till folk som ska åka på semester eller goda recept till någons middagsbjudning.

• viktualia

fniss.. om det än var SÅ skojiga saker jag letar efter.. hm.. handlar om dokument som ansökan till stöd till regionala innovationsystem... urk och burk!

gick och köpte en macka och islatte för att stå ut.. nu går det bättre... att surfa på BT alltså... *asgarv*.. näee... få nog försöka jobba...

• Telemarkgrrl

Nä, hörru, det lät faktiskt inte som någon kul grej att hålla på med på en måndag.

Nu ger jag upp, får inget telefonsamtal och får ingenting gjort, jag tar och går hem istället. Hem till maken och pastasåsen med skinka och ädelost. Mmm.

Telemarkgrrl has left the building...

• Zozo

Hej flickor! Sa trevligt att se att nagra av oss är flitiga medans vi andra fallit av och Urkk! jobbat...

Just nu skulle jag kunna äta 3 kg smagodis om jag fick, sa det är ju en himla tur att jag inte har nagot! Far väl nöja sig med kaffe..

Jag har varit duktig och redan bokat in 8 möten till min resa.. 3 vill inte träffa mig de idioterna!

• viktualia

jag blev befriad en stund.. en av mina gravida polare ringde och meddelade att hon inte tror att hon orkar komma, så nu sa hon nej. trist men så är det. 72 gäster blir väl bra!

hur länge ska du vara i Sverige då? *nyfiken* vad är det för typ av folk/företag/organisationer du vill ha möten med? *nyfiken igen*

• Zozo

Nämen Vickan, jag trodde du gick hem?

Erh.. 72? Jo, du far nog att göra ända.. Vi var 31! Och jag hann inte med alla den kvällen ända!

Jag ska vara i Sverige 9 dagar, men bara 5 arbetsdagar.. Sa jag bokar in möten med kunder (resebyraer) i resebranschen i Danmark och södra Sverige.

• viktualia

av mina 72 är det några som står högre på priolistan än andra... bland högprio: min underbara tjejkompis som åker från Irland bara för bröllopet plus några jag inte sett på evigheter...

"vanliga" kompisgänget hinner jag träffa andra dagar... ska försöka "välja" mingelfolk för att "optimera" minglet... *TYPISKT MIG*

Näe jag går hem om en dryg halvtimme... tror jag... eller så orkar jag en timme till.. har inte bestämt mig än...

• Zozo

jag hade ocksa en underbar väninna som kom hela vâgen fran skottland, eller de som kom fran Kanada, eller Tyskland.. ja Sverige med för den delen! Men jag hade ju en hel vecka jag!!

• viktualia

ja och det var sommar och lite mer semestertid... min polare från Irland är i slutfasen av sina doktorandstudier där på Irland, hon hann inte ta semester och komma hem till Sverige i somras. Men NU åker hon torsdag-söndag till Sverige BARA för mitt bröllop... hon hinner väl träffa nån mer och sin familj.. men ändå... jag är helt RÖRD!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......