• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Zozo - kan jag få låna helikoptern?!? Omsan och jag vill leka? Får vi det????

APOR!!! Ju mer jag tänker på det desto mer vill jag gå på stan i Sthlm med Omsan istället för att sitta här och läsa en massa jox på "institutet för tillväxtpolitiska studier"s sajt... URK!!!

Shoppingprojekt:
    - Reseguide till Mexico
    - Snygg tygkasse
    - Ett låååångt besök på Granit
    - En röd handväska
    - nån snygg överdel som matchar min bruna manchesterkjol

....yyyyyyyyyyllllll

• Telemarkgrrl

Är precis tillbaka hemma efter en långlunch på stan med allra sötaste vännen. Åh, vad det är härligt att kunna äta lunch på stan istället för den usla håla jag jobbar i i vanliga fall. Det blev sushi till lunch, sushi är så bra för det är så nyttigt så då kan man motivera lite godis till eftermiddagen. Och ja, det slank visst ner en GB Sandwich pepparkaka på vägen hem också.

Och så ringde äntligen gynekologen och sa att jag inte har ett spår av cellförändringar. Tjohhhooo!

Dessutom har vi bestämt vart vinterns alpresa ska gå, nu ska det bara bokas också. Och inte regnar det heller.

Iiiiiiih, vad jag är positiv idag. Njut av det idag tjejer, imorgon är jag den vanliga gamla häxan igen!

• viktualia

Telemarkgrrl - skönt att det var "falskt alarm" hos gynekologen! och mysigt med sushilunch.... det är RUTTET att sitta långt utanför centrum att jobba... även min jobbstad har nämligen schysst lunchrestaurangutbud... men dit är det 7 km och 15 min med buss.. ids inte...

Häng på Omsan och mig på stan en sväng förresten!!! (*nyfiken*: i vilken del av Sthlm bor du?)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

frullan är på vift... så var det i början av förra veckan också.. hon tog sig inte in här förrän hon åkte till min håla... har väl nåt annat projekt på jobbet.... *saknar henne*

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Oms... det har du HELT rätt i.. mina spontana köp under arbetstid inskränker sig till lite fika... har en bokhandel inom rimligt avstånd också... och en frisersalong... men det är sant... väldigt lite spontanshopping blir det!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......