• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Du behöver ju inte säga det där med att halvsova?

• viktualia

tillbaka en kortis! minglet var superskoj och jag är helt glad!!! tjotjo!
    mingel är viktigt för att ha jobb i framtiden!!!!

näe... kanske hoppar över halvsova!

• Telemarkgrrl

Blev det champagne och små snittar också?

• viktualia

näe... bara cider, choklad, druvor och chips... men målet är ju att säkra jobb framöver och då får man ta det som bjuds!

• Telemarkgrrl

Vickan - jag insåg just att vi kanske har en gemensam bekant! Jag har en gammal skolkompis som jag visserligen inte har haft något kontakt med på tjugo år men som jag vet jobbar med ganska liknande saker som du på ett ställe som ditt ställe borde ha ganska nära samarbete med. Nåja, jag lämnar den cliffhangern här och så får vi se om vi kan få det bekräftat imorgon per mejl eller så.

• Telemarkgrrl

Cider, choklad, druvor, chips och jobb är icke heller att förakta!

• viktualia

coolt! jaa Sverige är ju pyttelitet så det är inte omöjligt. dräm iväg ett mail så får vi se!!!

själv ska jag nu packa mig hemåt. bröllopsplaneringsprojekt väntar - festprogrammet ska fixas!!!

• viktualia

jobb i min bransch får man bara genom kontakter och visa framfötterna... konkurrensen är ju jättestor... samhällsvetare finns det massor av... alltså är mingelparty viktiga!

kram kram!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Telestubben.. japp! du hade helt rätt! hon är arbetskamrat till mig. precis SÅÅÅ liten är världen.

vi har gjort bordsplaceringen nu.... APOOOOOR vad svårt... är inte helt nöjd men det går nog inte att bli.... URK!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......