• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Morning girls!

jag GILLAR att jobba hemma. Gjorde det under en kort period en dag per vecka. Jag fick mycket mer gjort faktiskt.. ingen som ringde och störde etc. Fast att göra det hela tiden skulle nog bli lite ensamt!

Teletubbisen.. Din K-tangent sitter möjligen inte lite snett eller sa? Ibland kan de haka upp sig..

• Zozo

Förresten sa fick jag en bok som är skriven helt utan bokstaven E... Jag har aldrig natt längre än till tredje sidan.. saaa tung läsning!

• Telemarkgrrl

Har försökt att blåsa bort fruostsmulorna från tangentbordet så nu får vi se om det funkar bättre.... Hmm, inte helt lycat än. Ska anske försöa få bort marmeladen ocså....

• Zozo

ojoj.. simmar det i te ocksa..?

• Telemarkgrrl

Njae, simmar och simmar, det kanske råkade hamna någon liten droppe i närheten av tangentbordet.

Men nu verkar jag ha fått bort det mesta, hurra!

kkkkkkkkkkkkkk

Så, nu kanske man kan börja jobba lite också.

• viktualia

det är farligt det där när tangenterna spelar en ett spratt... som ni vet hade tangentbordet till Internet-TVn på mitt hotellrum i Trondheim inte några nordiska bokstäver... man blir snabbt van men först är det helt rörigt..

apropå tangentbord Zozo... du skriver utan å men med ä och ö... varför det? *nyfiken trögfattad Vickan*

• Zozo

Jo Vickan.. sa här är det. Jag sitter med ett AZERTY-tangentbord här i Frankrike och med tremat är det lätt att fa till ett a eller o med prickar pa, men "å" är en jobbig sifferkombination som ofta blir fel pa internet..

• viktualia

okej jag är med!!!

annars surar jag mest över att Internet ibland kan kännas som en ogenomtränglig snårdjungel där man inte hittar nåt alls... bläää.... ska grubbla över vem som har svaret på min gåta och hoppa på den sen....

• Meddelande borttaget
  • viktualia

fniss fniss... men Omsan.. har din gubbe missat att man behöver sova om nätterna... ha ha ha ha ha.... man kan ju hinna sånt innan sovdags... fniss fniss...

oktobertisdag... hm.. ösregn, frustrerad på konstiga arbetsuppgifter, vet inte hur länge jag ids jobba, VILL gå på stan med dig Omsan!!! Hade verkligen varit en BRA sysselsättning.. shoppa lite och ta en fika nånstans.... hm.... här i jobbstaden är det bara trist... hm...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......