• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

*gäsp*
    tja... vad ska man säga?... Det var väl så där...

allldeles f*cking underbart! WOOOAAHH!

Ska försöka knåpa ihop så ni kan få kika på lite bilder. Men jag har inga än.

Kort resumé:
    regn och blåst (jaja, det var i alla fall inte småspik)
    otroligt häftigt att gå in i kyrkan och det bästa av allt: att få säga löftena till varandra - man blir ju alldeles hoppistudsig bara man tänker tillbaka på det!!! *måste springa iväg och pussa på maken*
    Vi skippade fotosessionen i skogen och klämde in oss i lokstallarna bland alla gamla tåg - hoppas att det blev bra! Mitt läppstift smulades sönder av allt pussandet under fotograferingen, tur att jag tog med mig mitt läppglans...
    helt sjukt bra fest, alla var så himla nöjda med bordsplaceringen (yei!!!), festprogrammen och DJ'n. Vi åkte hem sist av alla *S* och min man bölade hela vägen hem i taxin för att de spelade Metallica's "nothing else matters" på radion ("vår" låt) Det blev för mycket för honom.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Du är en BRA mamma, Omsan! Hoppas din dotter fattar det - kanske inte nu men senare i livet!!!

Nenne! Coolt med lokstallar! Vi tänker fota oss utanför ett gammalt stationshus. Jag tycker att det är schysst symbolik i det - vi var tillsammans i 2,5 år på distans i början plus att vi reser väldigt mycket båda två. Ska bli så SKOJ att dra dit i fin klänning och allt... ujujujuj vad jag längtar!!! Och jag tycker att det känns bar att dra på ordentlig bröllopsresa för att förlänga känslan efteråt.... iiiiiiiii snart 16 dagar kvar.....

sov gott och dröm sött... eller godmorgon...

• nenne78

och lite symboliskt att man fortsätter på sin resa tillsammans...

Oms
    you go girl!!

jaja zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• Telemarkgrrl

Gomorron girlisar!

Ååh, det är ju fantastiskt att komma så här till jobbet och så har ni suttit uppe sent och skrivit som sjutton. Bara för min skull eller hur?!

• nu är jag fruL

tjenixen tjejer
    Jäklarns vad ni har varit flitiga!!!!! Jobbar ni aldrig eller

Själv har jag slitit som ett djur... usch min tillvaro är mer kaos än vad som kan vara tillåtet. Usch det är bara att inse att jag kommer få slita som ett djur fram till jul jag kommer jobba över 50 timmar per vecka ända fram till jul... Så det kommer att bli KANON att få åka på super semester i januari februari.

Vi har kollat resa och bara flybiljetterna går på 20000 sen tillkommer safari 10000 per skalle samt vistelsen på seychellerna...
    Ja som ni ser så blir det en sjukt dyr semester. vi får se om vi kan få ner priset lite. annars får det gå. jag kommer vara vär det efter min brakhöst.

Japp jag har slutit fred med chefen och fått en bra deal. Jag kommer att jobba i vickans lilla rumpstad fram till jul, men jag känner mig nöjd ändå. Vid sidan av detta måste jag dock göra andra jobba varför det blir sjukt my6cket tid. men men...

Så jag kanske inte kommer vara så flitig här... men jag kommer att sakna er ni får inte glömma bort mig

Annars då??? jag tycker måstre jag säga att ni är lite för seriösa nuförtiden. den ena som är ursä'ktad är faktiskt vickan som snart ska gifta sig...

Näe förlåt klart man ska vara seriös om man vill det är bara det att MITT liv är så satans seriöst just nu att jag verkligen behöver lite skitsnack och trams..

usch jag är helt luddig i huvudet och skriver lika förvirrade inlägg som alltid märker jag. Måste nog hämta lite kaffe,.
    See ouy

• Jessie76

Morrn bejjbz

Duktigt gjort Omsan! Jag har ju barn med min man endast så jag kan inte relatera från din sida, men har vart "den andra" kvinnan. Och jag kan inte förstå vad som är svårt?! Det beror ju då förståss på den riktiga mamman. Men om man älskar den man är med älskar man ju deras barn lika mycket?! Jag kan inte riktigt förstå den här situationen....

Vickan: Vi var drygt 50 pers och det blir mycket men man klarar det - nu gifte vi ju oss 17.00 så vi hade inte så mycket tid. Planeringen gick inte riktigt som den skulle för vi satt "för länge" vid middagsbordet Vilket egentligen var jäkligt trevligt så.... Därför sa jag till dig tidigare att inte planera in så mycket aktiviteter efter middagen, för det händer nog rätt mycket som du inte vet om

Nenne - Grattis som fan din gamla fruga Hur var resan då? Visst var ni på resa?

FruL : Välkommen till vår lilla tråd, hur har du det nuförtiden? Här jobbar och jobbar vi, och undrade just när du skulle lägga märke till gubbarna som jag frenetiskt lägger in special for you my friend Hur kommer du jobba efter jul då?

• nu är jag fruL

jessie: jag kan säga att jag ÄLSKAR hur du lägger in gubbarna
    särskilt när du pratar om din chef samt hur mycket du jobbar och hur hårt han driver dig
    woops vilka fantasier jag har om hur det går till på ditt jobb

Fy attans fram tills jul så kommer jag jobba som en besatt bisonråtta... dessutom i en ruggig håla... men men
    Efter jul så har jag sagt till min chef att jag inte ställer upp på detta längre. varför han inte kommer skicka hit mig mer... (hoppas jag ) alltså kommer jag hoppa på nya uppdrag efter jul. Vad vet jag ännu inte. men förhoppningsvis runt fjollträsk

men just nu känns julen jäkligt långt borta... hur ska jag överleva...
    jag kan ju inte heller något på jobbet...

• viktualia

åååååå Frullanbabe!!! som vi har saknat dig!!! har du läst alla grubblerier om att vi saknar dig?!? *gumsan*
    Och om du nu ska klara att veckopendla delar av veckan till min håla så får vi hoppas att vi kan ses igen - dvs att tiden och kraften medger det!!!

Jessie: Du har helt klart en point i risken att överplanera middagen. Alltså har vi en frivillig aktivitet som vi tar fram om det behövs - inget obligatoriskt utan bara lite skojskoj för den som vill.

Telestubben - det är klart att man kan pladdra här mitt i natten också... effekten blev dock att jag försov mig och fick äta frukost här på jobbet nyss.. URK och lite fnitter!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......