• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Jag börjar känna mig som pappa, som alltid säger "du ska se, ju äldre du blir desto fortare gar tiden"... Arrgggh! definitiv tantvarning!! *gar och hämtar min virkning*

• viktualia

tiden bara RASAR iväg och det som tedde sig urmysko när vuxna sa som din pappa när man var liten, är nu en realitet!!!!!
    jag tycker att det var alldeles nyss det var fyra månader till bröllopet och massor av tid till allt och inget... 16 dagar girls!!!! är vad som återstår nu... *vart tog tiden vägen?!?*

• Zozo

Haha.. och jag kommer nästan att vara i närheten da.. nagonstans runt Malmö-Göteborg! Var gifter du dig eller är det hemligt?

• Zozo

Nästan är ett väldigt relativt uttryck..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

zozo - jag gifter mig i staden jag bor i.... 25 mil nordöst om Gbg. har du vägarna förbi är du välkommen - hi hi hi!

• Zozo

Hehe.; jag kan vinka i din riktning Vickan... 25 mil är lite langt att springa mellan tva möten.. och pa helgen är jag säkerligen hos föräldraskapet i nordvästra skane och sippar pa ett glas vin eller trycker i mig mammas kanelbullar...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......