• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • fru ica i rutan

Lugnt, oms. Zozo tuggar på mina 15 grodlår, och cheers blir lite naggad i kanterna av dig. Men det kan vi nog stå ut med. :D:D:D:D

*ställer upp i första position framför cheers* Blir det bra så?

• fru ica i rutan

Haha...stackars dig cheers.... äta :[:a eller torka....du är bra till mycket du! :D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Jag är en nakenfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis och min man kan göra hellakoptern oxå:D

• Hej baberiba

Vill inte vara me´längre:( inte kul....:o
    :D bye....

• fru ica i rutan

Men du FÅR vara med i vickans brudbukett!!! Cheers!!! Kom tillbaaaaaaaka!!! Våra husband kan göra en dubbelhelikopter också, om du vill!? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• viktualia

vill skulle ju ÅKA helikopter och inget annat... ALLTSÅ.. annars kommer man inte till Paris lite kvickt!!! JÖ

Jag vill smaka Zozos skumpa!

• Snart så....

får jag stå längst ner är nu ska göra pyramiden? Jag vill ha pom-pom!!!

Azzå gnagandet är faktist min grejj fast jag tror att Cheers är godare:) Hennes polare är prima råvara att torka sig med *asg*

• nu är jag fruL

skulle du gå och cheers

oms: tycker oxå att sofo är ett ganska töntigt uttryck, fast jag älskar området. Bor ju där. Fast jag gillar faktiskt det mesta av s-holm
    bruncha kan jag göra var som helst.

• fru ica i rutan

Jaaa, men man får väga för o emot. Du vill smaka Zozos skumpa, vickan. Zozo vill smaka mina lår. Vilket är bäst? :D:D:D:D:D:D

• fru ica i rutan

Undrar vad som händer om man försöker skriva det som tuppen säger.... Eftersom det inte gick att skriva k*knästornet.... Ska testa! :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......