• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • fru ica i rutan

*ASG* Jag skrev ett inlägg som hamnade i filtret!!! Hahaha.... jag skrev bara kaknästornet fast med U istället för A. :? :o vad löööööjligt!

• fru ica i rutan

Om vi kör grönt som färgtema kanske Cheers slutar tjura för att hon alltid får vara blad, och då kanske jag får sitta på henne i toppen av pyramiden som vi ska göra i slutet? :D:D:D:D:D

• Meddelande borttaget
  • viktualia

ni är ju för sköna!!

jag tror att jag klarar mig helt utan cheerleaders när jag ska prata.. det är ett gäng byråkratiska gubbar det handlar om.. ha ha.. och så lilla jag... har inte träffat en enda av dem än... kul med norska f ö ... gillar språket...

näe.. jag tycker samling över brunch låter bättre - då har jag mer tid med er... eller skumpa hos zozo - nån som har kontakter i helikopterbranchen kanske?!?

• fru ica i rutan

Min man kan göra helikoptern.

• Hej baberiba

Cheerful=Cheers=Cheerleader:D:D:D det är jag det:D:D:D:D:D

klapp klapp ställ upp nu flickor så vi får träna:D

• Meddelande borttaget
  • Hej baberiba

Oms

Grrrr.........:[ alla ska :[a på mig och äta på mig...och torka sig med mig:[....

Men jag ställer gärna upp som blad i brudbuketten:D jag kan ha ringen på toppen:D vilken ära:p

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......