• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

Åhhhh va fint rosa den är...och den höll JIPPI *susar fram i korridoren*

• viktualia

fniss.. ett gäng arbetsovilliga typer alltså... *asgarv*

själv fick jag NYA panikartade arbetsuppgifter av chefen idag... URK.. hinner inte det jag redan har... håhåjaja...

men jag har något som ni inte har: En antik brun manchester fåtölj på kontoret.. hm... synd att jag inte får sitta där så ofta... skön är den!!

• Hej baberiba

ica

fjant....här är jag mamma:D:D:D:D:D:D:D

• viktualia

Oms - snällt att du kollade. ska dit som INLEDNINGSTALARE (HUR GALET SOM HELST) på en konferens i början av oktober... bokade biljetter nyss.. är fortfarande fnissig och yr..."inte ska lilla jag"

• Hej baberiba

Snart så...

Urk...torka dig med mina kompisar hur kan du:D

• fru ica i rutan

vickan: jag såg, jag såg! Hehe...jag älskar också hotellfrukost!!! Får jag följa med? :p Snääääääälla, jag tror inte din chef har nåt emot att du tar med dina galna BT-kompisar! Vi kan heja på dig när du talar...ta med ballonger o sånt..... :D:D:D:D:D:D

• fru ica i rutan

Bra, Cheers. Och om inte du är snäll nu så skvallrar jag för Kitty att du OCKSÅ är otrogen! Mouahahahahahaaaaaaa :[

• nu är jag fruL

ica: När jag blir panschis så ska jag inte sitta vid BT. Jag ska sitta i min gungstol på min ENORMA punsch veranda och små sippa hela dagarna!!! Japp ska vara lullig jämt
    massa katter ska jag också ha
    och maken får gärna vara vithårig, dricka grogg och röka pipa.

Sen komemr mina lika alkoholiserade väninnor komma över, slå sig ner på den fina verandan, få varsin filt över knäna, varsin pava (japp räcker inte med glas ) och sen ska vi kackla läääääääänge

• Hej baberiba

ica

Då finns det säkert en pensionärstråd till Dig:D:D:D:D:D:D

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......