• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Förlåt Vickan - och Omsan såklart! Jag hade för mig att det var du som gjorde den...

Vilken sida sover du på i sängen? Om man kollar från fötterna - vänster

Vad är det första du gör när du gått upp? Haltar till toa och kissar.

vad äter du till frukost?
    NaturDiet.

Har du ngn udda rutin?
    Tror inte det, men jag har tvångstankar - inte psykotiska, roliga....

hur många program har du öppna på datorn?
    4

vilken privat sida loggar du in på först?
    Bilregistret och vårt interna program som heter Kobra

och sist emn itne minst - hur ofta kollar du BT per dag?
    Jag måste nog vara värst - flera gånger i timmen... Hela tiden känns det som

Haha, nu ringde en kollega från Ö-vik - vi kom fram till att det finns måndag och fredag resten är motorväg. Riktigt

• viktualia

men Jessie:

Frågan var ju: vilken PRIVAT sida loggar du in på först?

Fast ditt svar antyder ju att du är en flitig arbetsmyra som gör det du ska! Grattis i så fall! *ler*

Dagens gnäll:
    Jag har ONT I HUVUDET av mina eländiga extra glasögon... det är jättejobbigt att sitta och stirra på skärmen... blä blä blä... De nya får jag tillbaka på fredag em om jag har tur...

• nu är jag fruL

hmm jag fattade inte att det var vilken privat sida... jag trodde det var vilken sida över huvud taget...

petitess dock!

jag är huuuuuuungrig!

• viktualia

och jag får inte äta på evigheter.. ska ju gå på lunchgympa först... kära nån.... skulle behöva sova en stund för att vila mina stackars ögon... mycket urk och burk...

• nenne78

kära frullan
    glömde tillägga att det är 21 september 2007 som det verkligen gäller. Nä... Men grattis i alla fall!

Jag sitter här i pyamas och snörvlar. Jobbar ni hårt eller, flickor! MOOAAAHAHAHAHHAACK ACK ÖÖÖÖÖÖHH *hostar strupen ur halsen*

• fru ica i rutan

Men TJENARE flickor! :D Är ni här!!! :D:D:D Vad kul, min tråd levde vidare så länge att den fick en våljuuuum 2! :D:D:D:D:D

Ursäkta att jag inte hängt med er på ett tag, först var det bröllopshysteri live (istället för här) och sen har jag jobbat som en liten gnu.... *pust*

What´s up? :D

• nu är jag fruL

Är det saaaaaaaaaaant !!!!
    är ica tillbaka!!!!!
    Attans bajs*prutt vad kul

Vi har saknat dig o store trådskapare !!!

Här rockar vi vidare och hade gett upp hoppet om dig.
    Blev du gift ?

• fru ica i rutan

Hähäää.... *kråmar mig över uppståndelsen* :p:p:p

Ja vi sa faktiskt ja båda två. :D:D:D:D:D Vikken jävla fest det var!!! Det var så fruktansvärt roligt, alla vi pratat med efteråt sa att det var det i särklass bästa bröllop de varit på. :D:D:D Skitskoj att höra. Givetvis var det ju det roligaste bröllop VI varit på.... ;)

• fru ica i rutan

Det var sådär superromantiskt i kyrkan...både jag och husbandet var verkligen med i ögonblicket och njöt av allt och varandra... Precis som jag önskade att vi skulle kunna göra... Sen fick vi en stund för oss själva efter vigseln, chauffören körde oss till ett lite avskilt ställe och det var skönt att få pusta ut lite tillsammans. Sen väntade festen och då var det paaaaaaarty!!! Vi lämnade nog inte festen förrän typ kl tre-halv fyra nån gång...och då var vi INTE sist ut! :D

• nu är jag fruL

Grattis!
    Ja visst är det kul att gifta sig. Jag är faktiskt avundsjuk på alla som har det framförsig, det var så otroligt roligt.

Kul att du är tillbaka. Kärntruppen är kvar och några nya stjärnor har tillkommit i tråden. Dessutom så har det helt otroligt nog faktiskt ägt rum lite seriösa diskussioner i tråden japp jag vet ooooootroligt!!!

men ibland spårar det ur...
    eller oftast...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......