• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Vad ni är gulliga som bekymrar er över min mage.. .just nu är en lugn men man vet aldrig... Men det går nog över. Värre är det med jobbet... det går verkligen inte framåt...

(särskilt inte när jag sitter och läser några sidor tillbaka i den här tråden och ramlar av stolen och har mig)

• Telemarkgrrl

Vad skönt att du säger det Oms! Jag skulle få sån ångest annars över vad jag ska ha på mig, och inte hinner jag ut och shoppa nytt heller. Klart du ska ha lucialinne, det passar ju i alla sammanhang och så blir du ju ett litet exotiskt inslag på restaurangen. Fransmännen kommer att älska dig, darling!

• Telemarkgrrl

Vickan, vem har inbillat dig att man ska *jobba* första dagen efter ens smekmånad?! Då ska man bara cruisa runt och göra alla kollegor och BT-vänner avundsjuka med sin solbränna och snack om exotiska drinkar.

• Telemarkgrrl

Jaaaa, vad är Oms för slampa egentligen?

Busslampa var bra, Vickan!! Är det buss-lampa eller buss-slampa?!

• Telemarkgrrl

Vickan - du tog inlägg 2500!! Vad duktiga vi är!! *klappar oss allihopa på ryggarna*

• mary81

bra vickan att du hittat ett slampnamn du med
    jag väntar bara på Omsan? hon kan få bli vår egen dvärgslampa du verkar ju ha träffat de flesta dvärgarna i mitt stall

vad jag ska ha på mig ikväll???
    eeehhh det är inte så svårt.....
    min genomskinliga zebraoutfit med tanga under, den tillhör min favorit i slampgarderoben

• Jessie76

Hmmm ååååååkej då Omsan Det BÖRJAR kännas bättre ju mer tiden går och ju mer fjäsk jag får höra

FruLlan - var ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR du? Har du cyklat vilse i hålan eller? Miz U bejjb

Jag vill ha en dvärg med stooooooooooooor......näsa

• Jessie76

Då kan han vara min klädsel - hehehe Tror fan snuskleffe drog en pitstop i Lule

• viktualia

wow!! inlägg 2500!!! *hoppar av glädje*

var annars tvungen att rusa till dass igen.. MEN den här gången tog jag med mig lite jobbpapper och hade det som dasslektyr. ska nog komma på banan och skriva några vettiga rader där snart..

Om det är det buss-lampa eller buss-slampa?!? Tjaaa båda delar skulle jag tro!

• viktualia

Klädsel?!? är det dags för party hos Zozo eller?!? jag har inte läst de tidigare sidorna så där vansinnigt noga måste jag erkänna.... Ikväll eller? Jag måste ändå gå på stan i eftermiddag och hitta kläder till på fredag, så jag kommer i en ny outfit som passar till klädkod kavaj om det är okej?!? (Ska på disputationsmiddag på fredag om nån undrar vad som är i görningen)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......