• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

jessie du har fattat vad jag har dvärgen till

självklart kommer vätten upp till bävern och gnager

ja det är my man som förvandlas varje gång vi har tvättstuga, lite kul måste man ju ha,, rollspel är underskattat

• Telemarkgrrl

Men det var inte alls jag som började!! Jag är totalt oskyldig till ALLT härinne! Tvärtom så är jag PRYD och rodnar hela tiden som ni håller på. Att ni inte skäms!

Förresten så är inte MIN man dvärg, tvärtom ...

• Zozo

Min ocksa (eller inte heller) Min är en JÄTTE...

• Jessie76

Hmm... Min man e nog både ock

Ja FruLlan, får jag va med dig Jag känner mig rå ledsen just nu, vet int varför....
    Fast jag vet ju ändå att jag kan, du vet vad jag menar, så det känns som att jag inte ska gnälla för mycket..... Förlåt FruLlan...

• nu är jag fruL

gnäll på du gumman
    Sorger kan man inte jämföra men man kan dela dom. Och usch jag vet ju hur det känns att deppa så jag lider med dig.
    Tänk att det kan attackera en så där s att man bara faller...djuuuuuuuuuupt.

kram på dig där uppe i norr!

• nu är jag fruL

du får alltid vara med mig jessie
    vad det än gäller

• Jessie76

Vad du är sööööt min kära lilla frullan *trallalallalalalallaaaaaa*

• viktualia

Tjooooooooooooooooooooooooo

Här är Vickispickis!!! Åååååå *puss på er*

Välkommen majsan! Kul med fler freak i tråden!

Tack för alla vänliga ord och efterlysningar. Nu är vi hemma igen. Flyget försenades med 10 timmar så vi fick en extra dag på stranden! NAJS!!!

Är brun, fin och lycklig! Har haft överskoj i Mexico, goda drinkar, ännu godare öl, rolig snorklig, häftiga utflykter, tropiskt ösregn och en hel del pussande på MAKEN!!!! *ler nöjd*

Nu är jag vimsig av tidsomställningen men ska störta mot sängen så snart som möjligt!

Och fatta!!! Vi fick MASSOR av sprit och skumpa i bröllopspresent! *nöjd igen*

• Telemarkgrrl

Heeeeeeeej Vickan!!! Och välkommen hem!! Vad roligt att höra att allt varit fantastiskt!

Dom andra har varit helt otroligt snuskiga när du har varit borta så var lite försiktig med att ha tråden uppe på jobbet. Bara sex och snusk hela dagarna har det pratats trots att jag har försökt få dom att lugna ner sig.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......