• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

kom på mig själv att de där med hästarna var för perverst
    *örfilar mig själv nu*
    AAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

• Zozo

Ni är banne mig inte riktigt kloka ngn av er!!
    Jag som trodde jag var själv i världen om att inte vara riktigt klok... där fick jag! Och nu kan jag bara räcka ut tungan (när de bara irriterar mig liiite) eller visa rumpan (min!) (när de irriterar mig mycket) at alla torra munsnörpare till fransyskor!

• nu är jag fruL

åhå mary har du börjat slå dig själv nu
    ahhhhhh
    lite buggigt pervoslme börjar droppa i mungipan, ögon rullar och jag flåsar...
    japp min snuskiga personlighet leif har vaknat...
    han gillar småflickor som får smisk

• nu är jag fruL

hoppsan allt blev fel i den meningen...
    men leif var såååååååååååååå upphetsad
    pervo slem var det

• Zozo

Ahh; FruLlan.. Har du MANLIGA personligheter ocksa?? Det har inte jag! (Om man ite räknar den kvinnliga transvestiten med tangorabatt..) Orättvist! *surar*

• mary81

Sushi;
    *Laxbit (vanlig lax ej inlagd, rökt)
    *avokado
    *sushiris, (funkar lika bra med jasmin, det hade vi om man pressar och pressar)
    *Wasabi
    *kikkoman soja
    *färdiginlagd ingefära på burk

lägg massa ris som en korv på folie och rulla ihop och kläm och kläm Vips! så har man en hemmagjord leksak som kan användas på en gång... HMMmm då blir det risigt sex. sjukt dåligt skämt jag vet.

nääääh nu ska jag vara seriös, pressa ihop riset i folien så att det blir som en pressad korv (Hallå måste ni tänka på sex nu igen) ta bort folien och skär riset till lagom stora bitar. sen har man då skärt upp avokadon och laxen i lagom stora bitar och lägger på riset. sen är det bara att käka.
    Vi gjorde nudelwok med cashewnötter purjolök och yakinikisås (färdig)

Lycka till! hälsar mästarkocken

• nu är jag fruL

vad kallade du dig sa du *mästerkuken*

det är tydligen fler som har manliga personligehetr

• mary81

det tog så lång tid att skriva ett recept att jag inte upptäckt att Zozo och Leffe tittat in

Leffe jag kan slå mig lite överallt för din skull, men det kostar gubben min pussselipuss lilla leffeponken

• nu är jag fruL

japp
    jag har manliga personligehetr också
    kan du tänka dig om ALLA mina 42 personligheter skulle vara kvinnor, vilket jäkla kackel och vilka intriger det skulle vara jämt.
    Näe det behövs lite tuppar i hönsgården.

MEN det enda sorgliga är att det är ju bara personligheterna som är manliga. Kroppen vi delar är ju fortfarande kvinnlig (nåja nästan ) så den där roliga slangen mellan benen saknas ju
    det hade ju varit gryyyyyyyymt kul at ibland få leka helt obehindrat med åderpålen

tänk känslan när den börjar, rycka och spritta occh växa
    wow!!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......