• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Egen sushi - det var det värsta! Det vet jag inte ens om jag skulle orka göra på en helg, ännu mindre på en vardag. Blev det gott då?

• mary81

Det blev supergott! lax och avokadosushí och nudelwok

Fredagsmys på en måndag

• Jessie76

God morron! Nu ska jag skynda mig å trycka iväg detta innan morronen är slut

• Jessie76

*phu*

Får jag höra hur man gör det där?!?! Jag vill jag vill jag vill oxå ha fredasmys mitt i veckan

• Jessie76

VET ni vad JAG gjorde imorse på tal om att va duktig?
    Jag bakade kakor!! Syltkakor klockan 6 på morgonen!
    Kommer inte vitrockarna en sån gång så kommer dom aldrig

Sonen fyller 8 idag och Maken är sjuk (staaaaaackars staaaaackars ) och ni vet ju hur rackarns sjuka dom blir?! Fast ändå pratade han igår om hur han hade sagt att han hade en MILF hemma Hihi, så ikväll blir det rodeo på den snoriga tjuren *asg*

• nu är jag fruL

hejsan flickor
    Tillbaka från käftis
    han dog inte av andedräkten
    men den var nog inte så farlig... blev bara ett gäng öl men jag kommer ihåg allt så det var inte såååååååååå farligt

V i hittade dock inga lampor
    ATT det ska vara så svårt

Faaaaaaaaaan vad ni är roliga, ha ha ha

jag skrattade så att de undrade varför jag hade kul på jobbet när de vet att jag håller på att skriva en teknisk rapport som INTE är kul
    nåja...

ni är inte kloka änd i löv u

• nu är jag fruL

jessie:
    kallar du makens skinnkanon för snoriga tjuren eller är det hela maken som är snoriga tjuren

baka kakor kl 6!!!!
    du borde nog låsas in!!!!!!!!!!!!!!

• mary81

jessie du tar priset ouh my gooood va duktigt

hahaha jag undrar också om det är skinnbananen som är snoriga tjuren. eller snorig är den ju inte till en början men den ska väl bli

• Zozo

*skrattar högt* heeej flickor! FruLlan.. Jag läste DIG fel idag! Läste att "det bara blivit ett gäng öl men att ni inte hittade nagra SLAMPOR"!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......