• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

ha ha
    zozo helt rätt maken och jag går ALLTID ut och jagar slampor ihop delad glädje är dubbel glädje som det ju så fint heter

stackare har du pms
    boss på bordsbenet bara
    gnag så att det ryker
    eller bit någon alkoholiserad franjack så får du i dig lite alkohol samtidigt.
    det brukar hjälpa mot pms.

• Zozo

Och min käre make sitter fast pa flygplatsen sedan tva timmar - han hade möte om nya jobbet i Luxemburg nu pa morgonen men flyget kom inte iväg; Han sitter fortfarande i planet pa Paris flygplats stackaren!
    Mötena har omplanerats till i em, sa det ordnar sig förhoppningsvis.

Ojoj.. fullbokad vecka här:
    Maken i Luxemburg idag och jag maste hem och röja upp - lägenheten ser ut som ett sjöslag. Imorgon ska vi fira 13 ar tillsammans med finfin restaurang i Eiffeltornet, pa Torsdag-Fredag drar maken till Geneve och jag har tjejkväll. Pa fredag har jag en byra som kommer och gör en värdering av lägenheten för framtida försäljning! I helgen ska vi minsann bara myyyysa!

• Zozo

Man kanske kan doppa bordsbenen i cognac eller nat.. Inte för att jag gillar cognac, men med det här humöret slinker nog det mesta ned!

Alternativt doppa ett fransosben i cognac.. Hmmm.. undrar hur man skulle lyckas med det?? "Excusez-moi fransosen, skulle ni vilja sticka ner benet i denna balja Cognac XO, s'il vous plaît?"

• Telemarkgrrl

Haha, det är väl inte så konstigt att FruLlan inte hittade några slampor på stan igår, dom finns ju bara i den här tråden!

Jessie - baka kakor kl 6 på morgonen!? Du ÄR inte riktigt klok!!!

Zozo - spännande vecka! Har ni bestämt er för eller emot flytt?!

• Zozo

Tele.. tja, FLYTT blir det och det ganska snart, men vi vet ännu inte om det blir LUX eller Geneve!! Mycket kommer att hänga pa de svar maken far denna vecka. Klart är att han kan fa jobbet i Lux men vi vill ju bada hellre till Geneve.. Funkar inte Gen sa blir det Lux. Sa fort maken har fatt ett klart go! pa det ena eller andra kan jag tuta och köra pa jobbsökning.. för tillfället rekognocerar jag pa bada ställena men det är lite tungt.. Lättare om man far koncentrera sig pa ett.

• nu är jag fruL

zozo: äsch ski*t i att gnida i något i congacen drick den ren, det går fortare

uhhhh vad jobbigt med jobbsök OCH flytt, men samtidigt spännande...

nej inga slampor så långt ögat nådde.
    eller JOOOOOOOOOOOO
    jag såg en förjäklig slampa
    fast...
    sen såg jag att det bara var en spegel...
    då tog jag en öl till

• Zozo

Ojoj.. sa du menar att det var TVA slampor da? En i spegeln och en utanför?? Varför ringde du inte - jag kunde dragit med en tre-fyra slampiga personligheter om du bjöd var och en pa en öl...

• mary81

jessie vart tog du vägen? vi ville ju höra vem som är snoriga tjuren???

eller blev du helt k*t att du stack hem på en gång eller.

FruLlan fan det där händer mig jämt, spegel spegel på väggen där sig mig vem den största slampan är

zozo; Romantic middag i morgon, åh vad det lät härligt. då får man ju dricka hur mycket vin man vill utan dåligt samvete

• Zozo

Mary: och vara sa slampig man vill!!!!

• nu är jag fruL

ah men zozo försjutton
    jag kunde ju inte ringa
    du har ju bytt till hemligt nummer sen någon mindre klok av mina personligheter ringde dig jääääämt. den personen har du ju till och med sett till att ha fått besöksförbud
    faaaaaaaaaaan vad taskigt

så hur skulle jag kunna ringa.,
    men den andra slampan jag såg var sååååååå trvlig och hon drack lika mycket som jag

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......