• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Nämen elakingarna här släpper minsann inte iväg mig annu.. en hel timme till! De far tvinga baten att stanna i hamn! Övertala kaptenen.. i din superblasa ska väl det funka!?

• mary81

yes det ska nog funka och med slamplockarna jag håller på med nu så kommer jag hamna i kaptenens hytt i natt tror jag

ok men servitörn kom precis in med mitt vin så du kan väl skåla med mig så länge
    skål!

....drömma går ju

• mary81

nu sitter jag och gaggar för mig själv här

Drömmen har blivit sann! första ölen kom in nu!!!

snart bär det västerut!! och min fråga är vilka hänger med??

zozo; hon sitter i helikopern på väg

Tellis; står vid kajen fryser och väntar på oss

FruLlan; ångrade sig i sista sekund sket i landet för hon är sugen på rumpdans

Jesse; kommer också vill se dom avfyra kanoner

nääh nu svamlar jag här

Vi ses vid båten
    pussar och kramar från slampan

• Jessie76

Hahaha. Ni är bäst! Fan vilka tillskott vi fått - men var är Nenne? Vickan, vi saknar dig Hoppas du har det bra i din nya tillfälliga håla

Trevlig helg kokosnötter

• Telemarkgrrl

Heeeej tjejer!

Vilken fantastiskt underbar novembermåndagmorgon .... eeeh NOT! Brrr och urk. Men helgen var fin med glögg och saffranskaka.

Maaaaaaaryyyyyy, berätta nu då, hur gick det på kryssningen?! Hade du jobbgubbsen hängades och dreglandes på dig hela kvällen?

• Zozo

Hallaaaa! G'morron! Fast det är mandag...

Hjälp! Jag har blivit spelberoende!! Jag som aldrig tyckt dataspel var kul (till min makes stora förtvivlan) har blivit spelnörd!!! Rädda mig!
    Han skulle visa mig hur spelet Word of Warcraft fungerade och nu e jag fast! HUUR kunde det här ga till?!

• Zozo

Förresten Mary.. vad saaa du till helikoptern? Han lämpade av mig i norra Finland där jag snällt fick övernatta i en lappkata.. och flyga hem till självkostnadspris fran Rovaniemi...!

• Zozo

Och det enda som dreglade pa mig där var en ondskefullt bligande, enhornig ren!

• Telemarkgrrl

Zozo - du skulle ha stannat där uppe i lappmarken, där hade du kunnat bli avvänjd från ditt spelberoende! Nu är det nog kört för dig är jag rädd, du kommer att bli blek och hålögd och tillbringa varje helg och semester på WoW-convent med en massa finniga 18-åriga datornördar som bara dricker Jolt cola!

• mary81

Vraket säger godmorgon

Kryssningen var över all förväntan, jobbade hårt för att kaptenen skulle släppa in mig på nattkvisten, men blåsan satt på sne och lockarna i håret liknade mest ett trassel i slutet av kvällen så ingen lycka där inte.
    ZOZO: ja va f-n hände, undrade vart du tog vägen? Helikoterförarn ville antagligen ha dig för sig själv över natten? eller var det inte så

och alla ni andra? kom ni också vilse eller vad? Fast ni kanske drog till Norge eller nåt för jag upptäckte nu att jag undrade vilka som ville följa med Västerut?? hallå sen när började Finland ligga västerut

tellis gubbsen höll sig på mattan faktiskt, dom var mest imponerade av hur mycket jag tålde, jag söp de flesta under bordet

Fast sen var det också jag som mådde som en huggorm på konferensen, kallsvettig darrig och migrän

Ny vecka nu så det är bara att ta nya friska tag..

Hur har ni haft da????

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......