• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Men Mary, partyblåsan och pumpsen blir ju perfekta ikväll när du ska k*ta upp gubbarna på kryssningen! (Innan du skrattar rått och lämnar dom åt sitt öde menar jag.)

Och jaaaa, det är klart att vi inte delar rumpa i bokstavlig betydelse, duuuhh! Hur skulle det se ut!? Då skulle ju jag också vara tvungen att åka på kryssning ikväll och det vill jag inte!

Dessutom hävdar min man bestämt att han fördrar mjuka russinrumpor mot hårda päronrumpor, så mycket härligare att gosa med.

• Telemarkgrrl

Jaaaaaaaaaaaaaaag jobbar halvdag!!! En halv timme kvar till utskjutning!

• Zozo

Hehe.. min make sade i ett svagt ögonblick häromveckan att jag hade en "kropp som gjord för att älska" (rakt översatt farn franskan) Hehe.. det kunde man aldrig tro! Claudia Schiffer släng dig i väggen - här kommer Zozo!

• Zozo

Pa tal om russinrumpor o dyl alltsa (INTE pa tal om utskjutning)

• mary81

ja k*ta kommer dom bli gubbsen )om jag tar partyblåsan, den är faktiskt nedpackad ) som små hetsiga hundvalpar som dreglar hejvilt

GRATTIS ZOZO! men visst är det härligt att det iaf finns nån som älskar allt hos en; russin- som päronrumpa

men jag är ju inte gift en så jag måste ligga i så han inte går över till att gilla päronrumpor.

Trevlig helg alla som går halvdag!!!
    Vi andra arbetsslitande kan väl stötta varann på eftermiddagskvisten

• Zozo

Errrkkk.. jag maste jobba till 16.50 piip!

• Telemarkgrrl

Nästan så jag skulle vilja vara med på den där kryssningen Majsan!!

Ha det så bra i helgen tjejer!

*svischar ut genom dörren*

• Jessie76

Tja
    Jag JOBBAR faktist halv dag, så jag har inte tiiid att sitta här och prata strunt med er omogna........blablabla

TJABBA BRUDAR!!!!!!!!!!!!!!!!
    Long time no see
    Jag har inte en russinrumpa, mer en jordglob Magen är dock värre, den är ju då rymden runt jorden om ni hajjar

• Jessie76

Sen undrar jag lite över FruLlans låtsade pryd-het angående delning av diverse attiraljer. Är det inte du som tillbringar VECKOR i Vickans håla?!

..................bara undrar .....

Trevlig helg snyggingar

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......