• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

FruLlan.. HÄr i landet far man inte dricka glöghg pa jobb, eller vad 17 du haller pa med din lilla alkisfru!

• nu är jag fruL

jag kan inte fatta hur jag ska klara att vara utan vin när jag är gravid.
    Helt ärlight alltså.

Alla säger att, när de var gravida så kände de inget sug, det var inga problem att vara utan.

nehej kul för er då!!!!
    MEN jag tror INTE att det kommer att gälla mig. Både jag och maken älskarv att dricka vin och gå på puben och umgås över lite öl osv.
    Hur fasiken ska det gå

och runt jul, hur klarara man sig utan glögg. och kom inte med alkoholfri för det smakar SKIT!!!!!

oj oj oj jag kanske inte är redo att bli mamma-.---

• nenne78

hello suckers!

efter en natt frysandes i Ludvika väntandes på en ersättnignsbuss som aldrig kom har jag nu äntligen orkat till jobbet. HATA SJ!!!!

Hoppas allt är bra med er! Nu ska jag äta.

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeeeeeeeeej nenne
    kul att du är tillbaka.
    Jag har också råkat ut för SJs oförmåga att köra tåg...

vad gjorde du i ludvika?

• mary81

Mors! uhhhhhhhh för inställda tåg och köer i trafikten
    men visst är det underbart att det är fredag imorrn.

Ska på konferens med jobbet, viking line... olala 12 snuskiga killar (eller skulle snarare kalla det gubbsjuka gubbar) och vi är två brudar vart ska det sluta..

• nu är jag fruL

är brudarna också gubbsjuka så kan det sluta illa

• nenne78

skulle åkt 15.42 från gbg- sthlm igår. Tåget gick 16.30. OK, ingen fara på taket! Utanför Hallsberg gick loket sönder. 2 timmar senare kom ett hjälplok och drog oss till Hallsberg där vi fick kliva av. Ingen visste alls hur jag som skulle till Gävle skulla göra för att ta mig hem, men efter många olika informaitoner hamnade jag med flera andra på ett tåg mot Örebro och Ludvika, där en ersättnignsbuss skulle vänta på oss för vidare färd. 23.30 kommer vi fram till Ludvika, men ingen buss. -10 grader och mitt i natten i Metropolen, där taxibolaget har stängt på nätterna, bussstationen är låst, SJ svarar inte, Dalatrafik har telefontid 07-20. Flera barn som frös som hundar ("-går vi någonstans, kommer det väl en buss och drar för att ingen fanns på plats" och till slut hittar vi nåogn vänlig själ som släpper in oss i bussgaraget för att värma oss (tack!! ). De ringer sen SJ (33 minuter i telefonkö och efter 2 timmar i Ludvika kommer det en buss. Jag var hemma i Gävle 03.42, 7 timmar senare än väntat. Tur att jag fick en sovmorgon. Jävla sätt!!!

• Jessie76

Men ORKA läsa det du just skrev Nenne!
    Fan tror du man är bildad eller?! Man blir ju åksjuk av att läsa i block sådär, du måste skriva så tant Jessie med punschskallen KLARAR läsa vad du vill få fram!

Jag jobbar så jävla hårt ska du veta FruJill att jag förtjänar en halv dags jobbande
    Hahaha, nää men vi får betala med komptimmar som vi jobbat ihop så såå orättvist e he int

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......