• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

aha
    det är SÅ man kan få ett till bröllop
    aha vilken bra ide att jag inte tänkt på det.

SJÄLVKLART måste mina övriga personligheter också få gifta sig. HUR skulle det se ut annars. Snacka om mobbing om bara en fick bli gift. och med tanke på att matula är svart så kan ju hon även åberopa rasism om hon inte får ett stort bröllop

så alltså MÅSTE jag få gifta mig flera gånger
    vad synd om mig eftersom det var så troligt kul

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Men lilla lilla Oms, vad pratade vi om så sent som i går eftermiddag?! Jo, att du ska ta det luuuuuugnt och stressa av och helst gå hem NU. Då kan du väl inte jobba en tiotimmars dag, juuuuuh!! Ta ledigt istället, sov ut, gå och shoppa på NK och fika på Sturekatten istället! Jag beordrar dig!!

• mary81

Morning morning allihop!
    Nu infinner jag mig..
    Har varit och kört spinning nu på morgonen innan jobbet
    Beröm tack!!? Så nu kan jag unna mig en FET ostmacka och 1 liter kaffe muuuuumss

• Telemarkgrrl

Stor applåd, Majsan, du är så duktig!! Själv blir jag så utmattad bara av att ta mig till jobbet så jag måste trösta mig med en fet ostmacka och varm choklad.

Men vad mysigt det är att det snöar! Älskar snö!

Nu blir det mindre mysigt - möte på jobbet. Urk.

• mary81

snö är underbart ...dock inte utan vinterskor, knallar fortfarande runt i sommarpjucken frrrrreeeezing. idag blir det sko- och toppluvejakt efter jobbet.

• Bröllopstokiig

Tubbies- Just det jag, jag skulle ju ta det lugnt! ja, men du jag får nog göra det lite längre fram, ska bara...:)

jo jag har som en deadline att till jul ska jag ligga i balans i arbete o liv, då vet jag lite mer vad som kommer att ske här på jobbet (vi håller på o omorganiserar) jag vet oxå hur min man kommer att studera till våren o förhoppningsvis så vet jag vart vi ska bo oxå:)

• nu är jag fruL

hejsan hallojsan flickor.
    det var MYCKET svårt att åka tåg i morgonens oväder. Jag får vara glad att jag kom hela vägen fram, och GLAD över att jag inte tog bilen.

spinning
    och på morgonen
    herreattans
    skulle ALDRIG hända mig.

Däremot godis ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh det är gott

nu ska jag hämta kaffe

• Telemarkgrrl

Oj, jag höll på att glömma bort er, tjejer! Men jag blev så himla till mig nyss förstår ni, fick reda på vad vår grannlägenhet såldes för - shit pommes frites alltså!! Lägenhetsmarknaden i Stockholm är ju helt sjuuuk!

Men nu ska det iallafall inte vara några problem att låna lite till på lägenheten så vi har bestämt att vi ska renovera badrummet. Så kul!! Vi ska iväg ikväll och titta på kakel, mosaik, badkar och sånt där. Just nu tänker jag Greklandsblå glasmosaik men det kan ju komma att ändras många gånger.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......