• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Åååååååå, förlåt mary att vi varit dåliga på att hälsa dig välkommen!!! *slår mig själv i huvudet* Vår "trådmamma" (Viktualia/Vickan osv just nu på bröllopsresa i Mexico) skulle bli jättearg på oss om vi inte hälsade dig ordenligt välkommen! Så ett stort VÄLKOMMEN till dig, du passar in alldeles strålande!

Men vi har en liten regel här och det är att alla "måste" presentera sig för vi är små nyfikna häxor här. Så, kläm fram svar på följande nu:

ålder:
    längd:
    skostorlek:
    bröllopsstatus:
    sysselsättning:
    landsända:
    djur:

• mary81

TACK TACK TACK för välkomnadet, undrade när det skulle komma...

hahaha skoja ju

Och vem är jag då...

ålder:25 snart 26
    längd: 1,65
    skostorlek:37
    bröllopsstatus:piga höll jag på att skriva, vad f-n fick jag det ifrån jag är ju fästmö. Bröllop next summer
    sysselsättning:Ekonom
    landsända: Estocolmo
    djur: Dammråttor

Nu får ni nog inte skäll av trådmamman..

• mary81

oj vad hände där.. piga ska det stå??!

• Telemarkgrrl

Åååå, duktigt av dig, Majsan! Tack så mucho för presentationen! Klart förresten att du får hänga här också även om du inte är gift än. Du får väl hålla för öronen om vi blir för snuskiga.

• Zozo

Jamen fliiiickooor! EN flaska champagne hade inte varit oss till nan större nytta, sa jag tänkte att den dag ni alla lyckas komma iväg i den däringa helikoptern med grodmansdräkter och tomteutstyrsel, sa gar jag och bunkrar upp fler flaskor!!

Plus att den ju kunde blivit GAMMAl, flaskan... tänk OM!

• Telemarkgrrl

Majsan - så här såg min presentation ut en gång i tiden (måste vara en sisådär 165 sidor sen ):

ålder: 36 (och blev gift till slut - tjohoo)
    längd: 1,70
    skostorlek: 39 (fast nyligen blev det ett par stövlar i 38, undrar om jag kommer att ångra det?)
    bröllopsstatus: gift sedan tre månader (tremånadersdag på söndag!)
    sysselsättning: jobbar som nåt som låter tråkigt men är kul (inte jämnt dock) - teknikinformatör
    djur: oxe (både om man tänker stjärntecken och mest lik, kan vara gaaaaaanska envis och tjurig)
    landsända: Stockholm (men östgöte i själ och hjärta)

**Uppdatering: fy f******n vad jag ångrar dom där stövlarna**

• Zozo

Alltsa.. jag maste bara utgjuta mig lite här.. jag träffade en sa himla snygg kille i helgen... (inte RIKTIGT lika snygg som min käre make da!) att jag fick drägla lite... men wow alltsa! Och med en san där blick...huuuuu!
    Varför är det sa ONT om riktigt snygga killar. Vackra tjejer verker det ju finnas massor! Teorier??

Jag tror att det är vara vitrockar som laser in alla riktigt snygga karlar för att vi svaga tjejer inte ska löpa amok... Vi borde införa cykelhjälmstvang till alla för snygga killar! Och vita tubsockar.

• mary81

Bra där! majsan är mitt riktiga smeknamn men det var redan taget såklart.
    Förresten så tål jag lite snusk eller ganska mycket

• Telemarkgrrl

Zozo - det är väl inte vårt fel att den där jädrans helikoptern jämt är uppbokad. Det var ju din bröllopschampagne vi ville ha eftersom vi inte var bjudna på bröllopet.

• Telemarkgrrl

Ja, eller mustaschtvång, det tar ju kål på den snyggaste killen.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......