• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Ooooiiiihhhh, idag är Vickans bröllopsdag!! *dum di di dum, dum didi dum (=Mendelsons bröllopsmarsch)*

Tänk, nu kanske hon sitter hos frisören och blir ännu finare än vanligt! Åh så roligt för henne (och för hennes blivande man förstås)!

*Telisgumman glädjehoppar frenetiskt upp och ner och kastar massor lyckopussar åt Vickans håla*

• Meddelande borttaget
  • nenne78

hoppas viktualia inte har smitit från sin bröllopsfest ännu utan dansar järnet och hänger uppochned i takkronan!

Hoppas på en sanbb resumé av den fantastiska dagen innan du far till Mexico, Vickan!!!!

• viktualia

Vickan glider förbi!!

Jag är störtnöjd med gårdagen. Jag var jättefin! Min man var jättefin. Vigseln var fantastisk och prästen jättebra! Vår solist var strålande!

Festen var underbar med vrålgod mat, underbara tal och röj på dansgolvet! Alla minglade med varandra och hade SÅÅÅÅÅ skoj!
    Jag dansade tills jag var illröd i fejset! Vi kom hem vid 2 tiden och var PIGGA!! Värsta draget på bröllopsnatten blev det.....*fnissar*

Fick vansinnigt mycket fina saker i present! Kära NÅN!!!! Håller nu på och packar för att dra mot Arlanda via nattlogi i närheten! Sen, tidigt imorgon, är det dags att dra till Mexico!

Vi hörs!!

• viktualia

förresten! fyrverkerierna gjorde succé, ert pompomande var himla bra! stiliga bilder togs med järnvägsstation som bakgrund.

TIDERNAS stiligaste brudbukett lyckades jag beställa minsann!! så nöjd!

Jag ska lägga ut bilder på nätet nån gång... ska bara komma på hur jag kan göra det lagom anonymt... och EFTER att vi kommit hem från Mexico.. ledsen men jag håller er på halster till dess!

Puss på er! Och ha det så bra i respektive liv tills jag kommer tillbaka!
    /Fru Vickan!

• viktualia

en sak till: jag tänker inte lägga ut nån "bröllopsdagsbeskrivning" här på BT. Men de flesta av er har ju min privata hemsideadress och på min vanliga blogg ligger nu en berättelse om gårdagen! Spana där!

• Telemarkgrrl

Åh, vad härligt att allt var till belåtenhet!! Grattis än en gång, FRU Vickan!!!

*susar genast vidare till bloggen! Åh så spännande!*

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

God morgon från en assjuk Jessie - å jag skålade som en tok i lördax!
    Vad kul att allt blev bra, och nu får du en underbar resa som grädde på moset

• nu är jag fruL

hejsan tjejer

GRATTIS vickan. KUL att allt blev bra och att du är nöjd!!!!

Tur med vädret hade ni, eller jag vet ju inte hur det var där västerut men det såg lovande ut.

Själv är jag sååååååååååååå otroligt trött hela tiden. När ska det bli ljust igen ?

jessie: stackare, det känns som om du har varit sjuk länge nu! Kanske dags att kolla upp dig hos doktorn.

kram

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......