• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

träffar de kyrkporten så kommer det att snöa på er och det betyder ju bautatur!!!

• viktualia

du är bäääääst Nennegirl!! hi hi! jag vill ha snöbollar på mig från dig! hi hi hi hi!

• nenne78

*kastar en redan nu för att jag inte kan hålla mig* DUCKA!!! yeeiiiiii!!!

• viktualia

*pang* den träffade rakt på benet! jaja... jag ska ha vita strumpbyxor på mig och lång klänning så det är inte nån fara!!!

nu ska jag lägga mig och vila en kvart innan det är dags för övning i kyrkan (om prällen nu har kommit... noll koll och hittar inte nåt mobilnummer... men det löser sig)!

• nenne78

oops *skamsen* men den var löst kramad så jag blev chockad att den lät pang! Fast jag fick ju kasta hårt för att nå ända till *piiiiiiiiip*

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Babes!

Jag är här, men som en våt gammal wettex istället för mitt undersköna vanliga jag. *Mooooaaahaaaaa* Har haft tokmycket att göra och känner mig alldeles groggy, jag är så TRÖTT nu för tiden.

Men jag är ABSOLUT med på lite pom-pommande imorgon!! Vi får middagsbesök kl 18 men lite bakgrundspompom till brudskålen hinner jag alldeles säkert med, maken får fixa middagen.

Vicka, jag kommer säkert att dyka upp här ikväll igen men om inte - ha en alldeles alldeles fantastisk dag imorgon!!! Kommer att tänka alldeles extra på dig imorgon (tills det är dags att ta på sig tubbisdräckten och pompommarna och ge sig iväg till din lilla håla;)). En riktigt stor grattis-i-förtid-och-lycka-till-i-framtiden-kram!!! *åh, blev riktigt gråtmild här, det känns som om Vickisen kommer att försvinna ifrån oss för alltid!!!*

• viktualia

åååå mina gosingar! ni är SÅÅÅÅ välkomna att pompoma imorgon!!!! vad sägs om efter brudskålen före fyrverkeriet?!?

nu har vi övat i kyrkan och vi provsa löftena också... jag måste bara säga en sak: jag är så kääääääääär i min prins!!!!!!!!!!!!

• Telemarkgrrl

Vicka?! Vem f*n är Vicka? Jag menar ju förstås vår alldeles egna lilla Viktualia, a.k.a. VickaN.

• viktualia

Men Vickispickis försvinner inte för alltid.. även om min blivande man tycker att man ska sluta hänga på BT när man gift sig... fast han HAR ju träffat fruLlan och vet att det inte ÄR så....

Jag försvinner bara den vecka jag är i Mexico. Anländer tillbaka hem till hålan eftermiddag 7/11 och känner jag mig själv rätt så sitter jag bänkad här ganska direkt.

Kan nog hinna med en sväng på söndag också... ha ha... ska försöka slänga in en rapport innan vi drar mot logi nära Arlanda!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......