• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

jaaaaag är ocksååååå vaken!!! Jöö!

dags för Stora Fixardagen!!

kram på er!

• Jessie76

Hej alla sötnosar
    Vad ni är gulliga med era crazyinlägg

jag blev toksjuk igen i onsdagskväll så jag var hemma och sängliggandes igår. Så lojal som jag är så är jag på mitt jobb idag men det blir inte så mycket jobbande

Vickan, ett fett LYCKA TILL imorgon! Jag skålar mot söder - vilken tid är brudskålen? FÅR jag vara med å skåla? Jag gör det iallafall

• nenne78

då ska jag tänka på dig!!! Lycka till och grattiskram i förskott! *hoppistuds*

• viktualia

Vickan tittar förbi igen! All dricka, kläder och jox är fixat. Nu väntar vi på att alla nära familjemedlemmar ska dyka in i vår lilla håla så att vi kan åka till lokalen och duka. Prällen är i bästa fall på ingång och vi ska öva i kyrkan om en knapp timme!!

• nenne78

vickan!!! heeeeeej!!! Vad roligt det ska bli!! JAg kommer att stå utanför och ta paparazzifoton och kasta snöbollar!

• viktualia

Det finns INTE nån SNÖ här... 10 grader plus och solen skiner lite till och från minsann! Vill bara att vinden ska lägga sig så är det PERFAVÄDER sen!

• nenne78

men jag har sparat i frysen till dig

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......