• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

åååååååhåhåhåhåhååhåhåhåhåhåhåhåhhå jag älskar vit choklad!!! tack snart så.....!

• Snart så....

varsågod :D

Den har blivit en hit varje gång vi bjudit på det :)

• Telemarkgrrl

Guuuuuuud vad ni är elaka alltså!! buääää!! Fast vänta lite nu va, jag är ju också gift! Hurra, fläbbafläbba var ordet sa Nenne!

• Snart så....

men men *darrar på underläppen* jag är ju INTE gift...ÄN

• Telemarkgrrl

Snart så ... - jaså? Nä då är det nog bäst att du skippar chokladen och bara tar lätt kesella.

• Snart så....

Ähh...har han stått ut i 12 år så klarar han nog lite mer av mig att krama :D :D

• nenne78

jupp! å mörk choklad är bra för hjärtat

• viktualia

ni är för skojiga! själv skulle jag gärna lägga mig och sova.. men bröllopsbestyr, packning och allmänt snurr hindrar mig.... jaja... kram kram!

• nenne78

har du tid att vara här kickan??

Sitter du och studsar av förväntan???? Hoppas allt klaffar som det ska (vilket jag självklart tror att det gör) och att du får en helt sjukt fantastiskt hälig bröllopsdag!!!!!!!!!!!

• nenne78

nu blev jag alldeles snurrig - var vill du ha mig!?!??!

Jag hattifnattar från den ena tråden till den andra. Nu är jag tillbaka här igen (utgångspunkten). Har jag bara vikt av åt höger hela tiden???? *kollar kompassen*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......