• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

stockholm har blivit kallt

har ni hört Orups senaste? JAg fick tuppjuck när den var på radion och skrek åt min man att han skulle stänga av, vilket han gjorde efter alldeles för lång tid, tyckte jag, men han måste höra klart en låt annars fastnar den på hjärnan...
    Jättebra Nennepenne. Så då hade jag ju honom sjungandes på frasen "jag har matat alla katterna, jag har rastat båda hundarna..."(eller vad det nu var för jävla banal text) hela morgonen och hela vägen på cykel tills våra vägar skiljdes åt. *aaaaaaaaaah sliter mitt hår*

• viktualia

(nenne vet från oktobertråden att jag har en massa listor som jag dessutom har delat med mig av!!)

• Sister of the Night

ärja

Vart tog du vägen då...? *kikar runt* Jag kan väl aldrig ha hunnit före?! :D

• Meddelande borttaget
  • viktualia

jag undviker skitmusik allt vad jag orkar!!! "ont det gör ont" är ju också ganska djupsinnigt....

• nenne78

Oms
    man undrar ju, vår vän fotografen jobbar iofs på nämnda tidning men han vet inte om våra nattaktiviteter...

• Telemarkgrrl

Sis!!!! Kul att se att du ÄNTLIGEN har vaknat!!

• viktualia

Nu har det 1977 inlägg i tråden... samma siffror som i elitens födelseår - dvs mitt!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......