• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

nenne förresten... det är lika bra att jag svarar här så inte hela julklappstråden spårar ur...

KOKOBOK för kära... DU är ju BÄST!!!!! *det såg inte jag.... skrattar så snorbobborna hoppar*

• Telemarkgrrl

Men fatta, jag trodde *på allvar* att den hette Kokobok!! Jag tänkte att den skulle vara perfekt för mig!

• viktualia

Nenne!!!! Du verkar ha fått med Telestubben på dina dumheter... ha ha ha ha ha ha

Hur roligt som helst!

Kokobok vore verkligen nåt för dig!!! *kramar om*

• Jessie76

Öööh... Det är sant - 7 timmar alltså, och detta var min första gång så jag trodde inte att 6 var så trevligt Dagen efter hade vi fotbollsmatch och min far var tränare - fatta fnissen och kommentarerna bakom hans rygg om min FRUKTANSVÄRDA träningsvärk
    Inte fan vet jag hur han lyckades, och jag var för ung och oerfaren för att fatta vad som var problemet!

Länken som ni skrev in, gick till nån jävla (jaaaaaa jag måste oxå sluta svära ) konstig grej - vart hittade ni kokoböcker - jag vill oxå ha!

• Jessie76

Hahaha nä nu kom jag rätt, inte vet jag vad som hände förra gången Kanske mitt förkylningssnor ramlade i musen.... ööh...

• viktualia

Jessie... är helt impad... 7 timmar första gången... nu måste du nästan berätta mer om detta... ni kan ju inte ha legat i samma säng och pippat i 7 timmar utan paus - eller?!?!? *grymt nyfiken*

• Telemarkgrrl

Vi vill veta mer NUUUUU, Jessie!!! Inga detaljer är för privata här!!

Vickan - ditt recept i den andra tråden är sparat, låter ju alldeles fantastiskt mumsigt! Det kanske får bli ytterligare en julklapp åt mig själv. Hur många burkar tror du man behöver till en sån sats? *jaaaa, vi pratar mat här, tjejer!*

• viktualia

fniss... fast det bästa är att diskussionerna går fram och tillbaka mellan trådarna... j-ligt snurrigt för den som läser BARA den här tråden.. ha ha ha ha

receptet är på 15 päron och man får plats med 4-5 st i konservburkar som rymmer... *springer ut i köket och kollar* 0,75 liter.

• Telemarkgrrl

Men du är ju en liten sockersöt ängel, Vickan! Tusen tack!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......