• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

vickan tog sig en tupplur och nu känner jag mig lite piggare!

Omsan... jaaaa min kära Gubbe har reda kläder som funkar. han är utrustad med två kostymer och det är inte så kinkig vilken han väljer.

Jag har en svart kjol som kan funka. Dojjor och strumpbyxor finns också. Så antingen en ny klänning eller bara en överdel. Grubblar lite över i vilken kategori alla dessa käcka omlott-tunika-klänningsvarianter passar in - funkar de till klädkod kavaj?!? Dispfester är inte så kinkiga färgmässigt - det mesta är ok så länge man håller klädkoden.

• Jessie76

Sopsäck så Vickan?! Det funkar i alla väder

Jag är absolut intresserad Omsan om du menar allvar - ja, jag jobbar i bilaffärsbranschen Trivs som tusan, men har bara till 1 aug nästa år

Nenne, jag har oxå fotbollsskador. Sen har jag lidit av AKUT träningsvärk och kramp efter att ha ridit i 7 (hoppas ni antecknade - 7!!!) timmar!! Och då pratar vi inte på en häst

• Jessie76

Jag är en snabbis på jobbet nu, men ska ut å promenera med jycken i våra massor massor massssorrrrrr med snö

• Telemarkgrrl

Naaaaaaeeeeeee Jessie, är det sant?!?! Vi är stolta över dig, tjejen!

Själv skulle jag nog inte få träningsvärk efter en sån grej utan snarare förslitningsskador.

• viktualia

man kan ju inte ha sopsäck heller... det går ju inte *fnissar*

fyyyyyyyyyyy vad jag är trött och har ont i huvudet.. orkar inte hjälpa min m2b med festprogrammet... vill bara bli FRISK!!!

• nenne78

åfyfaaan jessie!
    Om det hade varit jag hade jag haft insidan på utsidan - som en naturlig kondom! Låter jobbigt sjjjuuu tiimmar (läs på dalmål) det var det värsta jag har hört. Men jag är snabb av mig så jag har svårt att föreställa mig något liknande. Eller är det sån där rodeorobot vi pratar om

• Meddelande borttaget
  • nenne78

jessie
    hahaha... kan inte låta bli - det låter ju som ett heltidsjobb! Höll inte du på med bilar...?

• nenne78

åååååååååååååh vad tråkigt! Tisdag och vi har tvättstuga... Klockan är tokmycket och vi är så trötta på morgonen så det är inte sant!!!!!!! Hur ska det gå..........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz *doink*
    aj, slog läppen i space-tangenten.

• nenne78

hahaha idag är jag FÖRST!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......