• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

blä blä! jag vägde 4,5 när jag föddes.... ha ha

äsch... nu blev det så där seriöst igen.... var är fruLlan som hjälper oss att hålla rätt nivå?!?! Och Sis har inte heller synts till idag... blev hon totalknäckt igår när hon kom dåligt till i dagens första inlägg-listan?!?

• Telemarkgrrl

FruLle GuLle - välkommen tillbaka!! Du behövs här, vi har hållit på att fastna i träsket av matrecept, försäkringsjobb och vädersnack!

Vickan - kan bara hålla med dom andra! Du MÅSTE ta det lugnt och inte jobba för mycket. Tänk bara på dig själv nu och inte en massa urkna enkätsvar och Excel-exporteringar!

Omsan - men lilla du vad du har varit med om!! Och förlåt att jag skrattade lite åt "tårkanalsförstoppningen". Nä, jag har varit lyckligt förskonad från sjukdomar, förutom att jag har endometrios, som är kroniskt, och kan göra livet för j*vligt ibland. Har legat på sjukhus fyra gånger, för att jag knipsade av ett finger som dom sydde fast igen (som 3-åring), för att jag slog ut mina tänder och inte kunde äta (som 4-åring), för att jag halkade i badkaret och fick hjärnskakning (som 18-åring) och efter en endooperation (som 29-åring). Dessutom har jag haft dom flesta barnsjukdomar och ett par förkylningar. Inga maginfluenser hittills. Så jag är ganska nöjd med det, jag behöver inte bli sjuk nåt mer.

• viktualia

var det för snuskigt?!?! ni försvann ju.... trist!!!

posten kom precis med inbjudan till bästa kompisens makes disputationsfest... jag som trodde att vi inte skulle bli bjudna... den går av stapeln rätt snart efter att vi kommer hem från bröllopsresan... partaj är ju alltid skojigt... undrar hur vi ska resonera.... hm..

• Meddelande borttaget
  • nenne78

herregud vickan, vad skriver du för hemska ord???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahaahah! pitten i pannan!

• Meddelande borttaget
  • nenne78

ojoojj, vad jag är förskonad från grejer. Jag är sällan förkyld, har inte haft magsjuka sen 1998, har iofs en remiss till ögon för min begynnande skelögdhet och förutom min vistelse som jag skrev innan med yrseln, så har jag aldrig varit på sjukhus förutom som personal. Jo! Plockat bort ett födelsemärke, brutit ett nyckelben och kollat knäskålarna som vridit sig 20 grader inåt (de två senaste är fotbollskada).

• nenne78

men i gengäld är jag skvatt galen GALEN GAAALEEEEN!!!

• viktualia

...grubblar vidare över nyss nämnda partaj.... hm... jag har faktiskt inte några vettiga kläder att dra på mig... de kläder jag har som funkar i klädkod kavaj i november är är ytterst få till antalet och har använts flitigt i närheten av disputanten.... *grubbel* det innebär att jag har fyra dagar på svensk mark att leta kläder.. efter bröllopsresan före partajet... eller egentligen tre eftersom partyt är på fredagen och vi måste resa för att komma till festen.... gaaaaaaaaaahh

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......