FruLle GuLle - välkommen tillbaka!! Du behövs här, vi har hållit på att fastna i träsket av matrecept, försäkringsjobb och vädersnack!
Vickan - kan bara hålla med dom andra! Du MÅSTE ta det lugnt och inte jobba för mycket. Tänk bara på dig själv nu och inte en massa urkna enkätsvar och Excel-exporteringar!
Omsan - men lilla du vad du har varit med om!! Och förlåt att jag skrattade lite åt "tårkanalsförstoppningen".
Nä, jag har varit lyckligt förskonad från sjukdomar, förutom att jag har endometrios, som är kroniskt, och kan göra livet för j*vligt ibland. Har legat på sjukhus fyra gånger, för att jag knipsade av ett finger som dom sydde fast igen (som 3-åring), för att jag slog ut mina tänder och inte kunde äta (som 4-åring), för att jag halkade i badkaret och fick hjärnskakning (som 18-åring) och efter en endooperation (som 29-åring). Dessutom har jag haft dom flesta barnsjukdomar och ett par förkylningar. Inga maginfluenser hittills. Så jag är ganska nöjd med det, jag behöver inte bli sjuk nåt mer.