• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

honungsvatten är tokbra! äppelcidervinägern använder vi bara på bananflugorna, så det törs jag inte svara på
    Kan tillägga att jag var så dålig att jag var hemma från jobbet i 2 (två!!)dagar, vilket aldrig har förutom maj 2004 då jag låg på sjukhus för yrsel. Så jag var riktigt kass men som sagt, det vände snabbt.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

jag brukar dras med mer seglivade förkylningar men jag har ändå mycket gott hopp om nya krafter på lördag. ska verkligen inte överanstränga mig den här veckan.

De bröllopsprojekt som återstår är finlir på festprogrammet plus allt som ska göras dagen innan bröllopet. Annars är det lugnt!

(däremot skulle jag behöva jobba som en galning men men... jag fick nog lite frist av kunden i fredags... så det kanske inte är så blodigt...och skulle jag ha fått räkna övertidstimmar så tror jag nog att jag skulle ha sisådär 10 i veckan sedan mitten av augusti...)

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Ja Omsan!!! Du har helt rätt! *kram på dig* känner mig uppfostrad i positiv bemärkelse... fniss!

Men så sitter jag ju här hemma i soffan och tar det lugnt också! Jag skippade att åka till jobbet och min ambition med dagens jobbinsats är väl inte något chefen skulle vara stolt över... ha ha.. men det kan han HA för han har ingen koll på vad jag gör och mår i alla fall....

ni är så goa!!! :p -:p -:p

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

jag har haft rätt många sjukdomar jag med... i vuxen ålder har det mest handlat om pencillinkrävande historier där halsfluss är mest förekommande och halsBÖLD är den absolut vidrigaste.... fy faaaaaan! öroninflammation var "favorit" som barn... hm...

annars trivs jag med nätta övervikt, lagoma matallergi, knäppa mage och opraktiska synfel. Alla har vi våra krämpor och en del är ju trivsammare än andra.... ha ha.. särskilt att skaffa sig...övervikten har jag jobbat på hela mitt liv och det är ju rätt skoj att skaffa sig.... mat är gott och träning är trist... typ.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......