• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Tjabba fruL - dig glömmer väl ingen
    Welcome oh grejt one

Jo Omsan jag bor i Lule, men jag förstår inte vad du menade i det inlägget.....

Morrn förreste

• viktualia

Vickan här! 4 dagar till bröllop. Sitter hemma i soffan och jobbar och mår URK!!! Feber, ont i huvudet och snorig..... Blääääääää

Frullan!!!!! Najs att höra av dig!!! *kram på den andra sjuklingen i tråden*

Jessie - jag tror att Omsan yrar.... men hon verkar ha glömt att du bor i Lule.. Äsch... jag drar iväg ett mail till er båda så får ni reda upp det där...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Nu har jag skickat iväg ett mail till er Oms och Jessie! Det ska vara ordning på torpet och Knörveldjur är sociala varelser!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

jobb å jobb å jobb...
    *springer lite fortare i ekorrhjulet*

god morgon ladies!

tråkigt att höra att du blivit sämre Vickan!! *skickar dundermeducin* Hoppas du kryar på dig rekordsnabbt! Det är ju iofs många dagar kvar så det är nog ingen fara , och allt annat är ovidkommande just den dagen!

• viktualia

tack gosNenne!!! ska nog fixa lite honungsvatten och hoppas på nya krafter.... just nu känns de obefintliga..

• nenne78

jag var också tokförkyld tors-fredag veckan innan bröllopet, men till helgen mådde jag prima. Lite trörr och snuvig, men ingen feber. Så jag tror att det kommer att snabbt gå över!!!! *styrkekramar*

• viktualia

nenne! jag är helt på din linje och klämmer nu i mig min huskur av honungsvatten med äppelcidervinäger i.... lagom otäckt...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......