• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Bara för att jag var schysst och lääääät dig bli först. Jag har varit på jobbet i evigheters evighet (känns det som). Får jag gå hem snart?

• nenne78

*fnissar*
    jag var sen som vanligt.... *gäsp*

• Telemarkgrrl

Ni glömmer väl förresten inte pom-pommandet på Mosebacke torg imorgon bitti, tjejer?! Vickan med sin förkylning behöver inte komma om hon inte orkar men er andra hoppas jag verkligen på!

• viktualia

Telestubben: Jag får pompoma på avstånd! heja heja heja heja!

Förkylningsstatus: Inte ett spår bättre än igår... men det är bara att fortsätta leva och låtsas som att allt är och blir bra.... HATA rinnsnuva!!!!!

• Telemarkgrrl

Åh stackars Vickan! Så himla orättvist att du skulle bli förkyld just den här veckan. Men jag är säker på att du kommer att bli bra till på lördag! Förkylningar brukar ju vara värst i början.

• viktualia

Tack snälla Telestubben!!! Jag går absolut på din linje om att förkylningar är värst i början!! *kram på dig*

• Telemarkgrrl

Jag såg att Nenne, i en annan tråd, berättade vad hon hade drömt i natt så nu måste jag berätta vad *jag* drömde inatt. Inte alls lika snuskigt, men ganska kul.

Jag gick och la mig ensam igår, maken skulle inte komma hem förrän runt halvtolv-snåret. Somnade och drömde att någon hade kommit in i sovrummet (det var maken det fast det visste jag inte i min dröm), i drömmen blev jag lite rädd eftersom jag var ensam hemma och jag tänkte att det var synd att jag inte hade någon hund som kunde skrämma den som kommit in i sovrummet. Men så kom jag på den briljanta idén att jag kunde fejka en hund så jag satte mig upp i sängen och sa "Voff, voff!" Snacka om att maken blev lite förvånad när han kom in för att lägga sig.

• viktualia

hittade nennes inlägg... alltså.. hon inte bara drömde jö.... helt facinerad....

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......