• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

snigelspårig - hm... av sammanhanget fattar jag men annars hade jag gissat på helt andra saker... mysko uttryck....

GISSA hur mycket vettigt jag får gjort här hemma vid datorn... ILLA.... skäms... fy....
    Men det är så trist!!! och jag har ont i huvudet....

• Telemarkgrrl

Snigelspårig!!! Jag tror jag döööööööööööör!!!!

• Telemarkgrrl

Men du Nenne, är du mindre snigelspårig sen när ni är klara eller?!

• nenne78

näe, vi gick till badrummet och duschade, jag var helt toksvettig! *gäsp*

eeeeehehehehehe komputtrar!!!

• viktualia

Zozo glider nog bara runt och träffar viktig kunder hela tiden och har inte tid med oss... Vart Sis tog vägen kan man grubbla över och FruLlan måste jag säga att jag saknar förskräckligt.

Förresten - har nån sett till Jessie idag?!? Hon kanske är uppslukad av Omsans jobbförslag?!??!

• nenne78

solen skiner!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag vill vara LEDIIIIIIGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dags att göra en julklappslista, måste börja köpa paketen snart så jag inte blir sen som i fjol *mummelmummel*

• viktualia

Nenne.... det finns en tråd för julklappsköpare... www.brollopstorget.se/Forum-1-10/m1909456.html

Själv vill jag fortfarande BARA bli FRISK!!!! Har druckit avkok av ingefära och div annat och jaaa jag sitter ju upp i alla fall och har nog lite mindre huvudvärk.. men på jobbfronten går det urkigt dåligt... näee! bort med snuvskrället!

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Jag kikar in för att kasta lite släng pussar

jag hinner inte läsa tråden just nu... japp rätt gissat, för mycket jobb.
    MEN jag ska snart läsa igenom allt och bli mer aktiv igen
    puss på er

vickan: snart är det dags
    Ahhhhhhhhhh hur känns det?????
    puss på dig
    Snappade upp att du var sjuk.
    Stackars, men du ska se att du är frisk på lördag och att allt blir kanon!

• viktualia

Åh GosFruLlan! tillbaka!

Jaa jag dras med en rutten förkylning... hoppas på bättring... men vem vet?!? testar div huskurer och kanske gör det nytta?!?

Har mest fokus på att bli frisk, så just nu känns det inte så mycket att det snart är dags...

kram kram!

• nenne78

oh. my. god! hur ska jag hinna med alla trådar??? TACK!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......