• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

hela dagen är planerad men det är inte nåt hysteriskt tempo skulle jag tro... vi kan nog ta det hyfsat lugnt faktiskt....

iiiiii men när du skriver 48 timmar kvar... iiii då pirrar det i magen ska jag säga...

• Telemarkgrrl

Pirr i magen är bra! Man behöver ju inte vara nervös eftersom precis *alla* får fantastiska underbara bröllopsdagar. Men lite pirr hör till.

Matlagnings-Vickan, jag ska vara bullgumma på fredagsfikat på jobbet imorgon och hade tänkt baka en kanonsmarrig äppelkaka men jag upptäckte just att det ska vara rom i och det har vi inte hemma. Vad tror du, kan man ersätta rommen med nåt??

• viktualia

jag är inte så bra på att laga mat med sprit i... men äpplen i konjak känns väl inte så avlägset?!? annars tycker jag att äpplekaka med mandelmassa i är VRÅLGOTT.. har recept nånstans... vet dock inte riktigt var...

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Åh Omsan Pomsan snuttan, du är ju bara för BÄST!!! Vilken vardagshjälte som går upp så tidigt, beger sig till Söder trots att det är totalt okänd mark och sen dessutom riskerar livet bland avdankade blomsterförsäljare och påtända Stockholm City-krängare. Tur att du höll dig långt ifrån den där husvagnen som säljer strömming iallafall, ketchupfläckar är ju fula, men fisklukt i tightsen är verkligen äckligt!!! Pusssss på dig, Omsisen!!

• viktualia

fniss fniss... vi är så bra och stöttar varandra här och allt!

jag sitter på jobbet men lyckats inte jobba i mer än kanske 10 km/h mot min vanliga nivå 60 km/h.... ni fattar... tänker bara på stormar som ska hindra gäster, på min rinnande näsa och allt och inget annat....

just nu skriver jag ut festprogrammet på jobbets skrivare men med egna papper! smart va? snor bara lite toner....

• viktualia

nenne78 - har du sett länken till dig i gravidtråden?!?!? *skrattar fortfarande*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......