• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

själv kom jag precis hoppande FRÅN gravidtråden. Såg omsan svischa förbi
    hej hej

tele: sorry jag missade mosebacke, men du vet den enda trafik som finns i den här hålan är häst och vagn eller skidor. Hästen var halt och det var ingen snö... så jag kunde tyvär inte komma SORRY

MEN jag kanske kan få adressen och gå dit och pomma i efterhand när jag kommer hem till stockholm.och säga att jag tillhör din supporterklubb.
    Är det okej

Längtar hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ska ut och rida i eftermiddag, KUL väder ... NOT!

• nenne78

imorgon är det äntligen FREDAG igen!!!!!! woooohooooooooO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Thank god it's FRIIIIDAAYYYYYYYYY

Nu måste jag fixa några provtryck och sen skicka iväg miljarder med kartonger till höger och vänster. *kavlar upp ärmarna*

• nenne78

å vickan, sen är det lööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAAAAAAAaaaaaaaag...... har du alla listor under kontroll??? KRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAM!!!!!!!

• nu är jag fruL

vickan:
    har du gjort en lista över vilka listor du måste ha koll på

• Telemarkgrrl

Åh FruLlisen, det är klart att jag förstår att du inte kan ta dig till Mosebacke när du sitter i den där gudsförgätna hålan!

Åh, är ni också listfreaks? Jag äääälskar listor! Jag har listor för allt.

Bläää, nu regnar det här i Stockholm. Igen.

• viktualia

Nu har jag just bestämt mig för något busigt.. jag gör färgutskrifterna på vår oanvända färgskrivare här på jobbet... busVickan!!!! fast det var mest min rumskompis idé... han sa "så länge vi inte får övertidsersättning tänker inte jag skämmas" så då gör inte jag heller det.... vi pratar om en färgskrivare som annars bara står i en hylla och inte används!!

nej jag har inte nån ListLista och Ja jag har koll på listorna - de sitter i samma kollegieblock!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......