• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

fniss Nenne.... jaaa det kan man fråga sig... och NÄR ska man jobba?!?!? hm....

*grubblar Vickan och går och tar lite lunchpaus*

• nu är jag fruL

hejsan Igen
    allstå jag har nu läst 15 sidor... huvaligen det är slitsamt att vara BT list
    har dock ca 15 sidor kvar.

Vickan: hoppas att du känner dig bättre snart. Sov!!!! stanna hemma från jobbet och bara vila. Ingenting på jobbet kan vara viktigare än att se till att du mår kanon pålördag!!!!!

nenne: Fyyyyyyyyyyyy vad fina ni var!!!!! GRATTIS!!!! super fin.
    vad söt du är !!!!
    Liten och mager, får du aldrig ¨någon mat

• nenne78

nu är jag fruL
    pwahhh! *S* Det är snarare så att jag inte fått något godis! Och sen var torseletten väldigt tajt...

• nenne78

nu är jag fruL

tack förresten!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

dags för sjuka vickan att ta en tupplur....

Och Omsan... vi är skoningslösa här.. ha ha ha... akta dig!!!

• Telemarkgrrl

Åh vilken söt kokbok!! Synd att vi inte har några i släkten som är kära. Men man ju förstås ge den till sig själv, eller hur! Haaahhaaaa, årets första julklapp är klar - den till mig själv!

• nenne78

vickan, hur gjorde du med länken? När jag klistrade in den i rutan så fanns alla nuffror med, men sen försvann alla siffror och såg likadan ut som din (så jag trodde att du också hade missat... ) Men DIN funkar ju men inte MIN! Nej förlåt, snuskigt.

• viktualia

nenne jag vet faktiskt inte... upptäckte ju i julklappstråden att din variant inte funkade... har ingen förklaring tyvärr...

vickan har idag: sovit, sorterat tvätt, diskat, sovit och hängt på BT (=inte jobbat...)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......