• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Omsan - den typen av drömmar känner jag igen.. det är HEMSKT jobbigt... blir utmattad bara vid tanken.. jag tror att de där drömmarna kan förklaras med att vi är sådana särdeles duktiga organisatörer dagtid... så vi måste ha koll nattetid också.. ha ha ha

• Telemarkgrrl

:D:D:D Men gud så roligt Omsan!! Jag minns när jag sommarjobbade i disken på en stor restaurang, vi stod vid ett sån där brickband och plockade av disken från brickorna. På nätterna sen drömde jag att jag stod vid det där brickbandet och låg och mumlade "...bestick, glas, tallrikar, skräp, bestick, glas, tallrikar, skräp....". Det var skitjobbigt att vakna sen och upptäcka att man skulle gå till jobbet igen.

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Vickan - jag är också helt fascinerad av Nennes "dröm", att dom bara orkar! Själv orkar jag knappt gå upp och kissa på natten.

• nenne78

*kliver in för att försöka förklara mig*

*harkel*

äh, jag kommer inte på någon bra förklaring. Scenariot är två yrvakna tomtar med igenmurade ögon som ligger på sidan och ...

• viktualia

Alltså.. det måste ju vara en syn för gudarna.. ha ha ha ha... själv kan jag drömma om att jag har sex, men det har liksom aldrig övergått i handling...

• Meddelande borttaget
  • nenne78

Oms
    men det kan ju lika gärna ha varit JAG som började
    Och det är ju inte roligt att lägga ner, även om man är toktrött, för då är man ju fortfarande ... snigelspårig....

• nenne78

och så var det ju trevligt..

vi har för smal säng, helt enkelt. kanske dags att uppgraera 120 sägenn till en king size! Fast då måste man ju ha kom-radio.

• Telemarkgrrl

Hmm, det är ju så att man blir sugen på att byta ner sig till en smalare säng. Eller nä, jag gör som Vickan och fortsätter drömma om det på nätterna, jag är helt enkelt för lat för att hålla på mitt i nätterna också. Man är ju inte hedersmedlem i SLS inte för inte!

På tal om SLS, vaaaaaaar är Sis?! Och Zozo!? Har dom inte komputtrar där nere i Skåneland eller?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......