• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

*fnittrar hysteriskt över bilden på näthinnan av tjocka Vickan skuttandes med änglavingar på ryggen*

• Telemarkgrrl

Äsch, inte tror jag att du är tjock men om så vore så kan du ju tänka på en sån där liten söt kerub som sitter på små moln alldeles nakna och spelar harpa på såna där målningar från 1700-talet (?). Dom är ju aningens runda men ack så söta!

• viktualia

du är ju för bra, telestubben!!! hi hi... ja liten och knubbig var nog ordet...

men Jessie... försvann du?!? jag är ju så nyfiken om 7-timmars pöket!!

• Telemarkgrrl

Nu ska Stubbisen åka hem. Hoppas hoppas verkligen att Jessie har hört av sig när jag loggar in nästa gång, vi väntar ju med oliiiiiiidlig spänning (hörde ni Peter Harrysson där?!) på hennes fortsatta berättelse.

Onsdagskram på er alla gullisar!

• viktualia

simma lugnt!

jag sitter ju hemma.... så jag är idel öra om det kommer nån ny info...

• nenne78

*hohooooooo*
    Här var det tomt. Ligger ni och sover, tjejer? det ska jag nog ta och göra med. Hoppas få sova hela natten. iiihihihihiihihi!!

god natt god natt

• nenne78

Förresten, idag låg ett paket i postlådan, inte det vi väntade på utan något ännu bättre....

Vår älskade vän Fotografen har gjort en egen bok av bilder som han tog på vår dag, från alla förberedelseer innan (sminkningen, P äter mat med hakklapp för att skydda kläderna, mötet) till vår fotografering med honom i lokstallarna, vigseln, minglet, festen... Så himla fina bilder! Trots att vi är med på nästan alla... Jag visste ju att han är riktigt bra (han har bl a vunnit årets bild) men vi blev ändå helt chockade! *gråter en skvätt* Vill bara bläddra från pärm till pärm om och om igen.

*pling*
    guess what våra päron får i julklapp!! (Å, nej svärfar - tyvärr, du får ingen bäbis inslagen i paketet! )

*hoppistuds*

• Sister of the Night

Shit pom frit.

Ni kan ju verkligen tjattra medan man är borta ett litet tag *kommer på sig och inser symbolens småsnuskiga innebörd* Nä, det har inte bara varit sånt :D :D :D

Och sjutimmarspasset är nog något som förblir svårslaget i de flesta sammanhang ;)
    *fundera*
    är det därför det heter "Morgonpasset" på P3....

Har jag inte lyckats skaka av er än i mina privata flumfunderingar så har ni vunnit en begagnad brödrost.

Och nu till en riktigt intressant sak (trumvirvel)

Idag är jag FÖRST! :D :D :D
    Ha, klå det om ni kan

SLS är efter mig. De har skickat ett brev där de hotar med indragning av medlemskortet om jag inte lugnar ner mig å det snaraste.
    Har varit en del att göra ett par dagar och det märker deras slapp-sensorer av omedelbums såklart. Hu.

Jaha vickan, snart alldeles jättegift! :) Jag är allt lite avis på dig! :) :)

Nåja, den som väntar på något gott ;) :) *drömsk Sis i farten nu igen*

Eftersom att jag hyser starka misstankar om att ni sover (eller nåt ) så smyger jag ut nu... Ha det sött! *vinkar*

• ärja

ok Sister

imorgon ska jag klå dig. då ska jag vara först he he he

utmannar dig på BT kamp om vem som blir först på denna tråd imorgon!

• nu är jag fruL

sis:ska man verkligen inte sova vid den tiden på natten
    eller ....

Vad jobbar du med förresten, det har jag nog inte fattat
    jag är tant och trög

Ohhhhhhhhhh vad jag är trött idag. Har ju varit sjuk den senaste veckan, men måste jobba ändå
    Somnade 20,30 igår på hotellet, kunde verkligen inte hålla mig vaken längre... men vaknade irriterande nog 4,30 ui natt och sommnade inte om förräns 6 då jag ju skulle upp
    oh vad det är synd om mih
    känner mig yr och febrig...

USCH vad tråkig jag är som sitter här och gnäller...
    förlåt...
    puss

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......