• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

*tittar på klockan*

Ååååh, ledsen tjejer :( Jag måste börja ägna mig åt dagens "to-do-aktiviteter"...

Fundera lite på Falukorvsdilemmat så kan vi kanske ha en djup (:D) diskussion om det sen?

Tjingeling! *sveper ut från forumet med en fundersam min*

• Telemarkgrrl

Sis - inte behöver du äta kött inte, du kan ju använda gurkor istället. Som jag skrev i receptet förut, dom måste vara spänstiga och inte slappa bara.

• viktualia

fast nu försvann ni och det var ju inte snällt... stackars jag sitter här helt ensam och övergiven nu...

• Telemarkgrrl

Åh sorry Vickan! Helt plötsligt lossnade jobb-proppen, jag satt hela förmiddagen och väntade på information som jag behövde och sen kom den efter lunch och så helt plötsligt blev allt brådis.

Nu håller jag på att skriva ut mina nya färdiga dokument. Kan ge mig f*n på att nåt kommer att strula. Pappersjunk som fastnar, toner som tar slut.... Inte alls lika kul som att prata snusk.

• Jessie76

Tjeena maleena bejjbz!!
    Jessie in da house

Fan jag skrev just värsta inlägget åsså försvann alltihopa I slutet på det inlägget skrev jag och undrade om man kunde fylla en hel sida här med ett enda inlägg - hajjar ni då hur lååååångt och oerhört intressant det måste vart sur blir jag

Vickan - stödkraaaaaaam och allt som hör till till dig, jag är faktist väldigt väldigt väldigt vääldiiigt avis på dig Fast jag unnar dig den fantastiska dag det kommer bli

Omsan - heter dottern Oumie i första namn?! Fantastiskt namn! Jättefint
    Du skrev förresten för länge sen att du vart och haft gupparbete - hur gör man och kan jag få veta vart det ska vara nästa gång?! Lät supermysigt
    Hur gör jag för att bli skadereglerare då?! *hoppar upp och ner som en überlycklig jycke med för mycket hud*

Nenne - Shit pommfritt va fina ni var!!! Wow! Och håller med Omsan - att du var så petit NÄR fan byggdes Eifeltornet då?!

FruLlan - hallåååååååååååååååååååååååååååå Vart är tant? Vi saknar tant en hel del

• viktualia

och jag har pratat med div bröllopsleverantörer plus serveringspersonalen! skoj skoj!

ska försöka samla ihop lite jobb att ta med mig hem så att jag kan jobba hemifrån imorgon! måste ju vårda förkylningseländet!!!

• Jessie76

Måste förresten berömma er till a hole load of crap om falafflars stava eller icke stava
    Superointressant, precis som de ska va här på sniskan

• Jessie76

*tsss* inte behöver du bli sååå glad *rodnar generat och kryper under skrivbordet*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......