• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

det är för lite sprit och snusk här.. håller med Telestubben... fruLlan skulle bli alldeles olycklig på oss....

Och det där med etiketterna - det är en hel vetenskap att lyckas med sånt... bu för dataprogram från pyttemjuk!!!!

• Telemarkgrrl

Sis - Men du gumman, alla kan ju inte vara först jämnt. HAHAHAHA HA HAAAAAAAA!

• Telemarkgrrl

Under lock!! Jag glömde ju säga att gurkbåtarna måste stekas under lock. Åh nej, nu kommer ni göra fel och så kommer ni att skylla på mig sen när dom blir äckliga! *Dobby-sparkarna på sig själv kommer fram även här*

• Telemarkgrrl

Eller hur!! Vem hade kunnat ana det?!

• Telemarkgrrl

Nä, nu får vi skärpa oss. FruLlan kommer att överge oss helt annars. Hmm, sex och snusk, sex och snusk.... Nenne, hjälp till här!

• Sister of the Night

teletubbi

Uuuuh, vilket ondskefullt asgarv *rycker förskräckt till* :D :D :D

Jaha, lock också
    Det kunde ju ha tagit en ände med förskräckelse ;) :D

• Sister of the Night

Hmmm.... snusk..... Hmmmm.... *oskuldsfulla Sis ser lite tvekande ner i knät och rodnar djupt och ordentligt*

• viktualia

ja just det... Sis... du är ju så ogift som man bara kan bli... så du vet väl inget om snusk... jag har ju bara 5 dagar kvar som fröken så jag vet att pojkar har snopp i alla fall!!!

• Telemarkgrrl

Ja, herre jösses, hur ska man kunna prata snusk här med två stycken ogifta nuckor?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......