• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

te och whisky... ha ha ha ha ha... te går väl an.. men jag är inte nåt fan av whisky... karln har avancerade varianter av den ädla drycken hemma....

själv brukar jag dricka ljummet honungsvatten med äppelcidervinäger i... äckligt men kanske verkningsfullt... vad vet jag?!

• Sister of the Night

Teletubbi

Ja, hon gjorde ju det.... *muttrar och skrynklar ihop ögonbrynen till ett litet Kaukasiskt russin*

• viktualia

Echinagard är farligt! Jag läste nånstans att det drar ner effekten av p-pillren och vi tänkte inte skaffa barn just nu... alltså undviker jag allt som liknar Echinagard... trist eftersom jag vet att det funkar!

• Sister of the Night

whisky :( :( :(

• Sister of the Night

Åh, gör de? Tja, nemi problemi, jag knaprar ju inte, så...
    Tur att du har mer koll än mig då :D
    Men det andra då? KangJang? *plockar på sig en liten struthatt för att se korrekt ut när ordet ska uttalas*

• Telemarkgrrl

Echinagard är ju äckligt att man hellre är sjuk i två veckor!

• Telemarkgrrl

... så äckligt... ska det ju stå. suck.

• Telemarkgrrl

Jag dricker inte heller whiskey, inte ens i förebyggande syfte. Men maken hävdar bestämt att det hjälper.

• viktualia

hittade en annan oktoberbrudstråd i ämnet förkylning.. hi hi www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1898928-2.html

näe! nu pratar vi om nåt annat girlisar!
    Mat!

Aha Sis, köper färdiga burgare. Jo men SLSig måste man ju få vara. Jag lyckades laddat ett gäng matlådor med hemgjorda falafflar (korrekt pluralstavning tack!) igår! Mums!

• Telemarkgrrl

Hemmagjorda falafflar!! Jag är djuuuuuupt imponerad! Vi åt makaroner med färdigköpta köttbullar igår. Det skäms jag lite över... Men det var iallafall delikatessköttbullar enligt påsen!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......