• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Hurra, du är tillbaka!

Nu kan du väl lata dig lite va?

• viktualia

japp... nu är det bara herrn som har tråkjobb kvar.. att gå och hämta upp tvätten från tvättstugan. jag latar mig i soffan.

vad gör du ikväll du stubbis... sitter i soffan och bara SLS:ar dig?!

• Telemarkgrrl

Precis, här är det SLS för hela slanten. Maken sitter i ena soffan och spelar nätpoker och jag sitter i den andra och surfar på BT. Hur nördigt som helst!

• viktualia

fnitter!! våra två datorer är i olika rum... så herrn sitter vid den stationära i sovrummet och jag sitter i soffan med den bärbara. undrar hur länge jag orkar vara vaken... hm....

imorgon blir det ju värsta bröllopsplaneringsracet... fast det hade varit rätt najs att bara ligga i sängen och ha sig.... kanske tur att jag har mens.. *asgarv*

• Telemarkgrrl

Haha!! Nja, jag tror att jag låter min man vara i fred ikväll, han luktar fortfarande gammal sprit.

• viktualia

min luktade ju gammal sprit igår kväll men nu har det gått över! senaste pussen var smakmässigt angenäm!

(SLS noterar: Pussugen Vickan orkar inte gå och sno en ny puss.... hm...)

• Telemarkgrrl

Ah, det är en av fördelarna med att ha två bärbara, man kan sitta och pussas hela tiden.

• viktualia

*Vickan noterar!*

vår stationära är på väg att dö... jag vill ha en minibärbar som jag ids bära runt på... och en stationär platt skärm när man är hemma... hm... *nästa storinvestering*

under tiden tackar jag särskilt för att herrn är datamupp och räddar våra burkar när de svajar!!!!

• Telemarkgrrl

Det är absolut en bra idé! Dom platta bildskärmarna är inte så snordyra längre och det är så bra med bärbara. En router också så kan ni sitta precis var som helst utan en massa sladdar.

Nu har jag samla kraft så nu ska jag sätta på tv:n och glutta lite på Lost in Translation. Har sett den förr men har för mig att den var rätt så okej.

Sussa sött!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......