• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

telestubben... hm.. i så fall får jag nog ta helikoptern.. annars hinner jag inte... ajaj... får jag ta med mig prinsen också?!?

hm... annars blir det nog äkta risotto här... har skaffat riktigt risottoris... ska bara bestämma smak och tillbehör.. det verkar nämligen passa till vinet jag hittade i skafferiet...

• Sister of the Night

Hej tanter :D

Nu ska vi se här, vem var först... *grubbel* jo just ja, det var vickan:

Jajamensan, det blir vegoburgare i stora lass när Sis ska käka "hamburgare" och slafsa dressing. Mycket rå lök också, riktigt gott! :) (Sen kan ju tilläggas att fikat vi hade köpt inte smakade så bra.... *urk* Det låg en smak av lök över dammsugarna som inte gick bort trots ivrigt sörplande på såväl kaffe som dricka.... uuuuuhhhh.... Undrar varför? *s*)

Här är vi aktiva SLS-entusiaster. Jag och fästisen trumfar nästan varann i SLS-relaterat engagemang :D :D :D

Nenne, vad _vacker_ du var på bilderna! :) Fina bilder överhuvudtaget!! :) :) :)

Oms

vet du vad - jag drömde att jag fått ett litet syskonbarn som var av afrikanskt ursprung! Det måste ha varit när vi pratade om din dotters namn och hennes fars släkt som gjorde det :)
    Det var en liten, liten bebis i drömmen.

• viktualia

Svamprisotto med svamp och färskostfylld lövbiff och trevligt italienskt vin har just inmundigats här. Plus en detaljerad logistikplanering för bröllopsdagarna (jaaa dagen innan och efter är ju minst sagt påverkade av bröllopsprojekt).

Att det var vegoburgare fattar jag också... men var det färdiga eller gjorde du dem själv efter nåt coolt recept?!?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Schynd att du nte hann Vciakn! Vi hde skitskoj å käket vart gott. Fascht vin ä godare. Det dricks för lite i det häa landet tycke ja! *Hick*

Nu ska ja schova.

Zzzzz....

• nenne78

gud möurning! *slickar girigt i sig alla komplimanger occh blir en halvmeter längre*

Vad snälla ni är!

Vilken skön söndag! Idag ska hunken montera extraljus på vår nya volvo och jag ska peta navelludd. Sen blir det hämtmat från thaikiosken vid Lidl *längtar* och filmkväll! Wohooooo!

• viktualia

telesubben.... en gissning: damen var inte HELT nykter när du skrev din hälsning igår kväll... *asgarv*

Omsan - aha... surt med dessa evighetslånga resor.... hoppas du har schysst musik/läsning på tbanor och bussar...

Här väntar ännu mer putsning på logistikplaneringen och ännu mer festprogramsjoxande... hm... det ligger en och annan timme i det där programprojektet....

• nenne78

6 dgr kvar vickan! Woohoooooo!!!!

Idag har jag tagit kort till mitt nya körkort. Hmmm... Tillbaka till verkligeheten med ett brak. Och det där ska jag dras med i 10 år till???

jaja, har även köpt lite höst/vinterblommor till sockerlådan utanför dörren, har ju bara dröjt hela sommaren innan jag kom till skott (!)

Nu måste jag nog fortsätta städa, matlagande maken blänger lite på mig... hhihihi!

• Telemarkgrrl

Ööööööööh, vad jag är seeeg idag. Undrar om jag har blivit allergisk mot rött vin?!

Jag har iallafall diskat hälften av disken från igår, nu får maken ta resten med jag sover en liten stund på soffan. Men bara för att han är så himla söt så tog jag den tråkiga hälften, dvs kastruller, ugnsformar och bestick. Va, hur snällt var inte det på en skala?!

Nenne - jag har lite svårt att förtränga den där bilden på näthinnan av er klädpoker när ni kutade runt i huset nakna! Så roligt har vi ALDRIG med våra kompisar!(Fast när jag tänker på våra gemensamma kompisar så vette tusan om jag vill ha så kul med dom!)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......