• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

telistösen
    hahah, ja... det var iofs en hel del sprit inblandad där... Igår blev det dock bara seriöst sällskapsspel med kläderna på.

• viktualia

nenne - jag ska inte byta efternamn men det är dags att fixa nytt leg (japp jag är 29 år och körkortslös) och min tanke om att ta nytt kort är: Det kan ju inte bli värre än det jag har.. ha ha ha.... en förvirrad 20 åring våren 97.. ha ha ha

hemmahelger är DUMMA på ett sätt... det blir så JLA mycket disk... har just lagat lite mat till matlådor och det blev ett berg av disk... *suckar* men pepparrotsgratinerade falukorvar verkade vara ett trevligt matlåderecept (serverat med pasta blandat med gröna ärtor).

min m2b är på sitt jobb och skär till div smålappar och våra servettringar. när han kommer hem igen är det dags för pysselstund. ska montera alla servettringar så att det är färdigt!!!

• Telemarkgrrl

Guten morgen kameraden!

Blev jag först idag? Tjoho!

Urk för måndagsmorgnar alltså. Bussen var dessutom försenad så då missade jag tunnelbanan vilket i sin tur gjorde att jag missade buss nummer två och kom till jobbet senare än vanligt. Men nu är första tekoppen avklarad, har kollat in DN och BT så nu är jag nästan redo att börja jobba.

Hur gick det med pysslet Vickan? Börjar ni bli klara med festprogram och servettringar?

Omsisen förresten, tack tack tack för the Ark-länken!!! Den räddade min helg efter att jag glömt skivorna på jobbet.

Puss och kram på er!!

• viktualia

Vickan på plats!

Med poststresssjukdom nr 1: Jag är FÖRKYLD! 5 dagar till B-day. HELT TYPISKT MIG!

Pysslet blev inte färdigt. Festprogramsskrället har minst hundra år att göra. Men en hel del annat blev färdigt. Servettringarna är inte monterade, det hann vi inte. Både herrn och jag hade div annat som bara MÅSTE fixas samtidigt - matlådor och annat skoj.

Men nu är jag laddad. Ska en sväng till centrum innan jag drar hem ikväll efter jobbet - och landar TIDIGT i sängen.

• Sister of the Night

*Sis kommer studsande i förföriska jämfotahopp*

Tvåa! Tvåååååa!! :D

Godmorgon :)

Riktigt uppfattat; måndag i almanackan igen. Det händer att det blir så ;)

vickan

Nääädu. Så spännande är inte vi! :D Det blir allt färdigpressade från ICA. "Gourmetburgare" heter de. Och de _äääär_ verkligen gourmet :) :) :)
    Eller så blir det en slags färdiga burgare i 4-pack (frysdisken) som är kryddade med chili! (Med tillgång till dessa läckerheter är det ingen uppoffring att äta vegetariskt kan jag lova :) :) :) :) :))
    Jag är tyvärr ingen sån där klassiskt vego som står i timtal och pysslar med linser och grejer. För lat!! (SLS:are, ni vet... ;) :D)
    FAst jag gillar linser, förstås.
    En fattig studievinter livnärde jag mig på buljongkokta linser. Det gick det med - fast det är inget jag rekommenderar :D

• Sister of the Night

F*ck!!!

Att jag ska hålla på och skriva så länge.... nu blev jag ju bara...

• Sister of the Night

*studsar in*

Trea! Treeeeea!!! *hoppar inte fullt lika entusiastiskt* :D

• Telemarkgrrl

Hurrra, där är ni ju!

Fast Vickan slog dig Sis!

Men urkas Vickan, inte ska du bli förkyld nuuuuuuu heller?! Fast kanske ändå bättre nu än på fredag. Massor med te och whisky anbefalles!

• Sister of the Night

vickan

Åh, bara några dar kvar nu.... *lätt avis* :)

• Sister of the Night

Just ja. Jag tänkte ju dela ut små tips!
    vickan: Jag kör benhårt med kanJang eller Echinagard när det snorar till sig i kranen.
    och det funkar! :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......