• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

router har vi redan... du vet... två datanördar i en lgh... fniss fniss..

sov sött och ha det så trevligt med snuskstinkande karl!!!

Puss!

• nenne78

hallihallå girls! vilket skitväder! Och inte får man sova om morgonen, maken hade ju kokat ägg och dukat fram frukosten redan öhhh halv 10.
    Idag firar vi 2 veckors bröllopsdag och vi ska hem till kompisar och spela spel och dricka vin. Sist vi gjorde det blev det klädpoker och den som förlorade fick springa runt huset (inne, dock) naken. Tills vi kom på att det syns nog rätt bra från grannarna.
    Men ikväll tror jag det blev något "hur väl känner ni varann"-spel de hade köpt. De har också varit tillsammans sen eiffeltornet byggdes så det kommer att bli en hård kamp!!

• viktualia

japp! riktigt eländesväder... men nästa lördag blir det fint! så det så!!!

vi har beställt dricka på systemet.. borde tydligen ha gjort det mycket tidigare... Klantigt av oss!!! Törstiga lär vi inte bli, men frågan är om vi verkligen får det vi vill ha... *suck*

Guldfynd hade schabblat bort min beställning på ny ring till högerhanden... *trött* den ring jag har där nu är för trist för att användas på bröllopet... ska grubbla över hur jag ska göra nu... hm...

strax dags för sista rycket i logistikplaneringen för fredag, lördag och söndag.... tur att vi siktar mot god middag med vin ikväll... är inte så inspirerad att ta tag i en massa jox... vill bara gifta mig NUUUUUU!

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Men gud vad VACKRA ni var!!! Eller, ÄR menar jag ju förstås!

Verkligen jättefina!

• Telemarkgrrl

Själv känner jag mig så lite vacker man kan vara efter att ha skrubbat badrummet, putsat köket, handlat sprit och mat och dukat. Nu är det bara själva matlagandet och underhållandet av gäster kvar och jag vill bara soooooooova. Men det blir säkert jättekul när gästerna väl kommer.

• viktualia

Omsan - antar att du läser det här efter att du åkt till V-by... men bara en tanke... det finns väl centrum i V-by där man kan shoppa?!?!

Här glider bröllopsmeckandet sakta vidare. Gästpresentationerna blir nog aldrig färdiga.. ha ha ha

• nenne78

iiiihiiiiiiiii! Tack så mycket, telisflickan! *hoppistuds*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......