• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

åååå Sis! jag missade att du skopade in mat i munnen på mig... kan inte låta bli att fråga: Vad är det för mat du matat mig med?!?
    (dvs... vad ända in i piiiiiiip är jag sugen på?!? enchiladas eller något annat?!?)

• Sister of the Night

Sannolikt är det en sjukt kryddstark vegetarisk Kinagryta :)
    Håll i halsmandlarna :D

*Ååååååå, varför skrev jag det där.... Nu blev jag helt galet sugen på mat, jag med...!*

• viktualia

hoppsan! det lät inte som nåt Vickanvänligt.. men HUR ska du kunna veta att jag är allergisk av mig?!? näee...

får nog faktiskt mata mig själv!! dvs... GÅÅÅÅÅÅ nu!

kram kram

• Sister of the Night

Aj då

Och jag som var så välmenande :(
    *räcker fram en servett att diskret hosta upp i*

kram kram :)

• viktualia

tillbaka... mätt och belåten... tvsoffan är intagen... MEN jag måste ju skura badrummet också... får bli en ny kampanj mot SLS

• Sister of the Night

*Sis är också åter*

Ja, tro det eller ej, men jag haaaaar faktiskt inte suttit här precis hela dan! :D

Här vankas det burgare ikväll :) Åh så mums det ska bli!! *Ser lyrisk ut*
    Det bidde inget Kinakäk.
    Men det blir så bra ändå så! :D :D :D

Haha, ja, det kan jag säga bestämt att SLS tycker _inte_ om det här med badrumsstädningar!

Ojoj, akta dig så du inte blir utesluten (Du får smyyyygstäda lite... när de inte ser... hihihi :D :D)

• viktualia

Vilken typ av burgare - för du var väl vegis!? *nyfiken som vanligt*

det intressanta med mitt medlemskap i SLS är att jag för att kunna lata mig måste göra punktinsatser som andra upplever som enegiska... men annars går det liksom inte att lata sig ordentligt... ha ha ha...

• Telemarkgrrl

Vickan, jag tycker att du bara får vara medlem på halvtid i SLS. JAG däremot är en fullvärdig medlem, INGEN kan vara så lat som jag. Ha!

Jag orkade tex inte laga middag idag utan käkade mackor. Nu blir det tv och ostbågar. Om jag orkar knäppa på tv:n vill säga.

• viktualia

*surar*

jag vill vara med på RIKTIGT jöööööööö dumma Telestubben.... jag gjorde ju bara enchiladas med guacamole till middag... igår blev det INGET så det så....

*surar vidare och går mot badrummet och städar.... *

• Telemarkgrrl

Nej, nej, nej, förlååååååååååååt!!!!!! Kom tillbaka, jag menade inget illa!!!

Förlåt snälla Vickan, klart du får vara meeeeeed! Vad vore SLS utan dig?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......